PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca to bogactwo

  • 1. Data: 2003-07-20 07:26:00
    Temat: Praca to bogactwo
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Praca stała się dobre żadkim w dobie bezrobocia. Pożądanym. Przywilejem.
    Bogactwem.
    Jesli dużo pracujesz, w nadgodzinach, sprawnie - 200% niormy, sam chyba
    rozumiesz, że w tej sytuacji premia ani podwyżka nie są konieczne - to praca
    stanowi bogactwo.
    Chcesz być bogatszy - wystarczy że postarasz się mieć więcej pracy. Albo
    przełożeni się o to zatroszczą. Dziekuj i do roboty.

  • 2. Data: 2003-07-20 07:31:40
    Temat: Re: Praca to bogactwo
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    sorki za ortografie

  • 3. Data: 2003-07-20 07:36:01
    Od: "Hash" <j...@w...pl>

    "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > Chcesz być bogatszy - wystarczy że postarasz się mieć więcej pracy. Albo
    > przełożeni się o to zatroszczą. Dziekuj i do roboty.

    :)

    Ja rozumiem że pracę trzeba szanować.. ale tylko tak długo jak długo
    ma się szacunek dla siebie... choć przy braku pieniędzy na jedzenie czy
    ubranko
    jakoś się ten szacunek udaje zagłuszyć, jakoś można oszukać siebie.
    swoją drogą czasem sie zastanawiam czy to sie kiedyś wszystko zawali
    czy też uda się to jeszcze uratować ?
    jeszcze miesiąc temu na myśl mi nie przyszło by stąd uciekać.. ale
    teraz........

    a biorąc więcej pracy niestety nie bedę bogatszy a bardziej zmęczony
    niestety....
    chyba ze niedługo zmęczenie będzie bogactwem :P

    Hash.

  • 4. Data: 2003-07-20 08:49:40
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Zbyszek wrote:

    > Praca stała się dobre żadkim w dobie bezrobocia. Pożądanym. Przywilejem.
    > Bogactwem.

    no bez jaj . tak zle nie moze byc aby "praca byla bogactwem"

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 5. Data: 2003-07-20 10:04:28
    Od: "Worm" <w...@b...wroc.pl>

    > no bez jaj . tak zle nie moze byc aby "praca byla bogactwem"
    stara maksyma :)

    WORM

  • 6. Data: 2003-07-20 10:29:57
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    To bezrobocie jest biedą i jest takie same , wiec nie możemy pracy traktować
    jako bogactwo, bo prace są różne. To proste, zasada odwrotności nie może tu
    działać.
    Pozd

  • 7. Data: 2003-07-20 14:40:56
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcesz być bogatszy - wystarczy że postarasz się mieć więcej pracy. Albo
    > przełożeni się o to zatroszczą. Dziekuj i do roboty.

    Ładne mi luksusowe dobro, skoro znaczna większość jednak może sobie na nie
    pozwolić :-)

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 8. Data: 2003-07-20 15:10:52
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Tak rozumowac moze tylko bardzo biedny czlowiek. Prawda jest taka ze jesli
    pracujesz dla innych nigdy bogaty nie bedziesz. Bogaty mozesz byc tylko
    jesli pracujesz dla siebie i inni pracuja dla ciebie.

  • 9. Data: 2003-07-20 20:11:41
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
    > Tak rozumowac moze tylko bardzo biedny czlowiek. Prawda jest taka ze jesli
    > pracujesz dla innych nigdy bogaty nie bedziesz. Bogaty mozesz byc tylko
    > jesli pracujesz dla siebie i inni pracuja dla ciebie.

    to rozumowanie oddaje dobrze sposob postepowania pracodawcow. Jest
    zartobliwe, ale sie sprawdza.
    a twierdzenie powyzej jest b. ciekawe.

  • 10. Data: 2003-07-20 20:13:09
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    traktować
    > jako bogactwo, bo prace są różne. To proste, zasada odwrotności nie może

    Ależ może, jesli odniesieniem jest skrajna bieda.