PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podniesienie kwalifikacji a podwyzka

  • 1. Data: 2007-11-04 18:54:28
    Temat: Podniesienie kwalifikacji a podwyzka
    Od: "P" <...@p...pl>

    Witam,

    Mam pytanie czy po ukończeniu studiów przez pracownika,
    które częściowo pracodawca opłacał pracownik powinien
    dostać jakąś podwyżkę? Czy jest to tylko dobra wola pracodawcy?

    Dziękuje
    --
    PA

  • 2. Data: 2007-11-04 19:11:25
    Temat: Re: Podniesienie kwalifikacji a podwyzka
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Mam pytanie czy po ukończeniu studiów przez pracownika,
    > które częściowo pracodawca opłacał pracownik powinien
    > dostać jakąś podwyżkę? Czy jest to tylko dobra wola pracodawcy?

    Tylko i wyłącznie dobra wola. No chyba, że pracodawca zobowiązał się do
    tego w umowie, ale jakoś nie sądzę, aby takie coś kiedykolwiek miało
    miejsce...

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-11-05 11:06:39
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Tylko i wyłącznie dobra wola. No chyba, że pracodawca zobowiązał się do
    > tego w umowie, ale jakoś nie sądzę, aby takie coś kiedykolwiek miało
    > miejsce...

    sa kategorie zaszeregowania gdzie np zmiana poziomu wyksztalcenia powoduje
    zmiane kategori zaszeregowania.
    a zmiana kategori zaszeregowania to zmiana stawki:)

    pisze jak jest u mnie w firmie, mamy to zapisane w regulaminie i jest to
    obowiazujace.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2007-11-05 13:38:48
    Od: tom <p...@o...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > pisze jak jest u mnie w firmie, mamy to zapisane w regulaminie i jest to
    > obowiazujace.

    W budzetowce zazywczaj tez to obowiazuje.

  • 5. Data: 2007-11-05 14:14:25
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 5 Lis, 12:06, "Piotrek" <a...@...ru> wrote:

> [...]
    > a zmiana kategori zaszeregowania to zmiana stawki:)
    >
    > pisze jak jest u mnie w firmie, mamy to zapisane w regulaminie i jest to

    w 2 urzedach, w ktorych pracowalem, wymagania okreslone dla kategorii
    zaszeregowan oznaczaly wylacznie wymagania minimalne. Zmiana Twoich
    kwalifikacji NIE oznaczala automatycznej zmiany kategorii
    zaszeregowania - zmiana lezala w gestii dyrektora urzedu - mogl to
    zrobic, ale nie musial.

    Skadinad, to dosyc logiczne. Czy bowiem uzyskanie przez Ciebie
    kwalifikacji wymaganych na stanowisku dyrektora urzedu, oznacza, ze
    automatycznie stajesz sie owym dyrektorem?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2007-11-05 14:48:44
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > kwalifikacji NIE oznaczala automatycznej zmiany kategorii
    > zaszeregowania - zmiana lezala w gestii dyrektora urzedu - mogl to

    ja nie pisalem o budzetowce:)
    prywatna firma, np ktos kto ma srednie techniczne jest np technikiem
    supportu, ale po studiach juz jest inzynierem supportu:)
    w wyzej opisanym przypadku zmienia sie nazwa stanowiska, kategoria
    zaszeregowania i w zwiazku z tym pensja.
    zmiana zakresu obowiazkow i odpowiedzialnosci niekoniecznie w tym wypadku
    zachodzi co juz kilkakrotnie widzialem. ot ta sama osoba, to samo stanowisko
    tylko zrobil studia i ma z tego tytuly wieksza kase.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2007-11-05 21:08:45
    Od: "P" <...@p...pl>

    OK Dzieki za pomoc.
    Teraz muszę poszukac regulaminu itp. rzeczy
    (np. układ zbiorowy czy jak to się nazywa) w firmie.
    Mam nadzieję, że coś tam będzie ciekawego.

  • 8. Data: 2007-11-06 13:11:07
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Teraz muszę poszukac regulaminu itp. rzeczy
    > (np. układ zbiorowy czy jak to się nazywa) w firmie.
    > Mam nadzieję, że coś tam będzie ciekawego.

    dokladnie, w umowie niemamy takich zapisow ale w jakis wew. regulaminach
    jest cos takiego zapisane.

    --
    pzdr
    piotrek