PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop czy zwolnienie

  • 1. Data: 2007-11-02 19:04:59
    Temat: Urlop czy zwolnienie
    Od: Welt <k...@g...com>

    Witam

    w poniedzialek choroba przykuła mnie na jeden dzien do łózka. Czy mam
    szukac lekarza, który mi wystawi zwolnienie na jeden dzien (ale to po
    fakcie) czy musze wziac dzien urlopu? Pracuje ponad pol roku w
    zakaldzie, ale nie wiem jak to rozwiazac.

    W.

  • 2. Data: 2007-11-02 20:19:39
    Temat: Re: Urlop czy zwolnienie
    Od: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>

    Welt wrote:
> [...]
    > fakcie) czy musze wziac dzien urlopu? Pracuje ponad pol roku w
    > zakaldzie, ale nie wiem jak to rozwiazac.

    A nie prosciej zapytac kadorwa/szefa co zrobic bo musiales polezec 1
    dzien i czy nie bedzie problemu z tym ?

    --
    Mateusz Pronobis

  • 3. Data: 2007-11-02 23:42:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 02 Nov 2007 12:04:59 -0700, Welt <k...@g...com>
    zakodowal:

    >w poniedzialek choroba przykuła mnie na jeden dzien do łózka.

    No to po ptakach.

    Teraz to możesz tylko oszukiwać.
    Urlop na żądanie masz zgłosić przed rozpoczęciem pracy.
    Zwolenienie - jak nie byłeś u lekarza to też trudno dostać, bo zaraz
    kamery i CBŚ że za łapówę lewe zwolnienia wystawia.

    Generalnie - masz problem.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2007-11-03 01:38:47
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > Urlop na żądanie masz zgłosić przed rozpoczęciem pracy.

    w dniu wykorzystania urlopu. KP nie precyzuje momentu poinformowania, więc
    można to zrobić 5 min przed zakończeniem dniówki.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2007-11-03 13:52:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fggjh6$8pk$1@atlantis.news.tpi.pl Jackare
    <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> pisze:

    > w dniu wykorzystania urlopu. KP nie precyzuje momentu poinformowania, więc
    > można to zrobić 5 min przed zakończeniem dniówki.
    Niby tak, ale jest dość przykre orzecznie SN.
    http://42.pl/u/vzt

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-11-03 23:02:39
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sat, 3 Nov 2007 02:38:47 +0100, "Jackare"
    <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> zakodowal:

    >w dniu wykorzystania urlopu. KP nie precyzuje momentu poinformowania, więc
    >można to zrobić 5 min przed zakończeniem dniówki.

    Zgodnie z orzeczeniem SN masz to zrobić przed rozpoczęciem pracy
    (gdybyś do niej przychodził).

  • 7. Data: 2007-11-04 21:56:44
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > Niby tak, ale jest dość przykre orzecznie SN.
    > http://42.pl/u/vzt

    nie takie przykre :) Nadajemy polecony w godzinach przed rozpoczeciem
    dniówki i po temacie....
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2007-11-05 15:51:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sun, 4 Nov 2007 22:56:44 +0100, "Jackare"
    <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> zakodowal:

    >nie takie przykre :) Nadajemy polecony w godzinach przed rozpoczeciem
    >dniówki i po temacie....

    A co to daje?

    Oświadczenie woli uważa się za dostarczone w momencie, gdy adresat
    mógł się z nim zapoznać.