PracaGrupypl.praca.dyskusje › Account manager, agencja reklamowa

  • 1. Data: 2007-11-04 19:53:11
    Temat: Account manager, agencja reklamowa
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    czesc

    moze pytanie jest troche naiwne i odpowiedz zalezy od wielu czynnikow ale
    zapytam:

    ile (w duzym przylizeniu) moze zarobic netto account manager w agencji
    reklamowej ?
    chodzi mi o minimalne rynkowe stawki, usredione.

    jak wyglada schemat wynagrodzenia? czy jest to podstawa czy podstawa +
    premia?

    --
    Arek.

  • 2. Data: 2007-11-05 11:20:12
    Temat: Re: Account manager, agencja reklamowa
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reklamowej ?
    > chodzi mi o minimalne rynkowe stawki, usredione.

    700, poza dużymi miastami.

    > jak wyglada schemat wynagrodzenia? czy jest to podstawa czy podstawa +
    > premia?

    Tak, tak wygląda. % od tego, co uhandlujesz. % zależy od branży.
    Kredyty 0,5 - 1,5 %, strony www - 10 - 15%.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    www.pawelec.info