PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od kiedy 3 miesięczny okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2007-11-03 23:08:21
    Temat: Od kiedy 3 miesięczny okres wypowiedzenia
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Dwie strony różne mają stanowisko.
    Więc potrzebuję twardych argumentów, a znaleźć nie mogę.

    Przykład
    Umowa o pracę zawarta na czas nieokreślony od 1 stycznia 2005.
    Jedna ze stron chce wypowiedzieć - pytanie, jaki będzie okres
    wypowiedzenia gdy wypowiedzenie zostanie złożone w listopadzie 2007?

    Czyli innymi słowy - czy jeżeli ostatniego dnia miesięcznego
    wypowiedzenia pracownikowi stuka 3 letni okres wypowiedzenia to
    pracownik ma dalej miesięczny okres wypowiedzenia, czy już
    trzymiesięczny i pracuje jeszcze kolejne dwa miesiące?
    Jak mi się wydaje to wiem. Pytanie o twarde argumenty w postaci
    orzeczeń albo przepisów.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 2. Data: 2007-11-03 23:22:17
    Temat: Re: Od kiedy 3 miesięczny okres wypowiedzenia
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 04 Nov 2007 00:08:21 +0100, Kaizen <x...@c...sz> wrote:

> [...]
    >Jedna ze stron chce wypowiedzieć - pytanie, jaki będzie okres
    >wypowiedzenia gdy wypowiedzenie zostanie złożone w listopadzie 2007?

    1 miesiąc.

> [...]
    >trzymiesięczny i pracuje jeszcze kolejne dwa miesiące?
    >Jak mi się wydaje to wiem. Pytanie o twarde argumenty w postaci

    Liczy sie moment wypowiedzenia.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-11-03 23:52:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:7hvpi3ppdjsle8fjnkgf0l52q68e8hr64m@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

> [...]
    > trzymiesięczny i pracuje jeszcze kolejne dwa miesiące?
    > Jak mi się wydaje to wiem. Pytanie o twarde argumenty w postaci

    Nie mogę ci teraz szybko zaleźć, ale jest tak, że jeśli w trakcie okresu
    wypowiedzenia mija okres pracy uprawniający do dłuższego wypowiedzenia, to
    właśnie ten dłuższy okres obowiązuje.
    To już było kiedyś na grupie, w tym kierunku szukaj, jestem na 99% pewien,
    że tak jest, tu masz to, co znalazłem na szybko:
    http://42.pl/u/vAa

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-11-04 00:21:30
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 5. Data: 2007-11-04 01:00:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sun, 04 Nov 2007 00:22:17 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> zakodowal:

    >Liczy sie moment wypowiedzenia.

    Jakaś podstawa prawna albo orzeczenie?

  • 6. Data: 2007-11-04 09:16:49
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    wiadomości news:kk0qi3514l9dk0bo55t1ulgc9mt8215bmt@4ax.com...
    > Liczy sie moment wypowiedzenia.

    Liczy się moment upływu okresu wypowiedzenia.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --