PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier

  • 11. Data: 2006-08-23 16:25:53
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: "janucha" <t...@k...pl>

    1000 zl dla mlodego inzyniera? I to jeszcze bez umowy o prace?
    Taka place rozumiem jak jestes po jakis zaocznych studiach w Wyzszej Szkole
    Sciemniania i Doksztalcania Ustawicznego.
    Ale jesli jestes po jakiejs politechnice to mozesz smialo powiedziec
    gosciowy, zeby grzecznie spierdalal, a za takie pieniadze to mozesz palcem w
    bucie poruszac przez 8h.

  • 12. Data: 2006-08-23 18:00:23
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "janucha" <t...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale jesli jestes po jakiejs politechnice to mozesz smialo powiedziec
    > gosciowy, zeby grzecznie spierdalal, a za takie pieniadze to mozesz palcem
    Dokladnie. JAk juz masz doswiadczenie to min 1500 i to na umowe o prace. To
    nawet tu na poludniu inzynierowie bez doswiadczenia dostaja 2k na poczatek.
    Oczywiscie po studiach dziennych ....

  • 13. Data: 2006-08-23 18:26:59
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    "Solidna firma" nie wypłaca pieniędzy z ręki do ręki. Lepiej się trzymaj od
    tych cwaniaków jak najdalej.

  • 14. Data: 2006-08-23 19:13:53
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "mw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie. JAk juz masz doswiadczenie to min 1500 i to na umowe o prace.
    > To nawet tu na poludniu inzynierowie bez doswiadczenia dostaja 2k na
    > poczatek.

    Gdzie dokładnie (miasta, firmy) i po jakiej specjalności?
    1500 zł na rękę dla inżyniera bez doświadczenia i praktyki to naprawdę
    wysoka pensja.

    JW.

  • 15. Data: 2006-08-23 19:17:04
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "janucha" <t...@k...pl> napisał w wiadomości

    > 1000 zl dla mlodego inzyniera?

    Niestety. W branży technicznej przede wszystkim liczy się praktyka i
    doświadczenie.
    A tego młody inżynier zaraz po studiach z reguły nie posiada.

    JW.

  • 16. Data: 2006-08-23 21:38:57
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Gdzie dokładnie (miasta, firmy) i po jakiej specjalności?

    np taki tu
    http://www.valvex.pl/praca/oferta.php?id=5&PHPSESSID
    =17dcc9ef23fa29d6a82316b123677ebd

  • 17. Data: 2006-08-24 06:38:55
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie dokładnie (miasta, firmy) i po jakiej specjalności?

    np taki tu
    http://www.valvex.pl/praca/oferta.php?id=5&PHPSESSID
    =17dcc9ef23fa29d6a82316b123677ebd

    A czy punkty:

    a.. doświadczenie w dziale konstrukcyjnym firmy produkcyjnej
    a.. mile widziana znajomość branży instalacyjno-sanitarnej

    nie dają Ci nic do myślenia?
    Który świeży absolwent uczelni ma za sobą doświadczenie w danym dziale
    jakiejś firmy produkcyjnej i posiada znajomość danej branży ("znajomość" to
    bynajmniej nie znaczy jedynie "wiem, jakie firmy zajmują się sanitarką").
    Jeśli ktoś, kończąc studia, jest faktycznie tak bogato doświadczony to nie
    ma sprawy - faktycznie należy mu się więcej, niż te 1000-1500 zł. Tyle
    tylko, że mało który absolwent może pochwalić się takim dorobkiem. I tylko o
    to mi chodziło.

    JW.

  • 18. Data: 2006-08-24 17:18:05
    Od: "janucha" <t...@k...pl>

    Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Gdzie dokładnie (miasta, firmy) i po jakiej specjalności?
    > 1500 zł na rękę dla inżyniera bez doświadczenia i praktyki to naprawdę

    pierwsza moja robota -1250 zl na reke bez doswiadczenia w zawodzie po 2 tyg.
    okresie probnym (bez zadnych znajomosci). Bylo to ok. 3 lata temu w rejonie
    o najwyzszym bezrobociu. Studia dzienne politechniczne

  • 19. Data: 2006-08-24 21:35:03
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

> [...]

    > tyg. okresie probnym (bez zadnych znajomosci). Bylo to ok. 3 lata temu w
    > rejonie o najwyzszym bezrobociu. Studia dzienne politechniczne

    No i co w związku z tym?
    Ja pytałam, gdzie są firmy, które płacą absolwentom 2000 zł na rękę.

    JW.

  • 20. Data: 2006-08-25 05:02:36
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > Ja pytałam, gdzie są firmy, które płacą absolwentom 2000 zł na rękę.

    We Wroclawiu, Katowicach,Warszawie,Trojmiescie,Poznaniu i za jakis czas
    pewnie w Bydgoszczy

    yig