PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier

  • 21. Data: 2006-08-25 08:23:30
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "yig" <y...@o...pl> napisał

    > We Wroclawiu, Katowicach,Warszawie,Trojmiescie,Poznaniu i za jakis czas
    > pewnie w Bydgoszczy

    Z ciekawości się wtrącę - jakie to firmy w Trójmieście płacą młodym
    inżynierom bez doświadczenia i praktyki 2000 zł na rękę?

    N.

  • 22. Data: 2006-08-25 08:44:48
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    > "yig" <y...@o...pl> napisał

    > Z ciekawości się wtrącę - jakie to firmy w Trójmieście płacą młodym
    > inżynierom bez doświadczenia i praktyki 2000 zł na rękę?
    >
    > N.

    Witam,
    Takie samo potyanie chciał bymn zadać odnośnie Katowic ......
    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2006-08-25 08:56:33
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > Witam,
    > Takie samo potyanie chciał bymn zadać odnośnie Katowic ......
    > Pozdrawiam.

    Co do Katowic ADB i zdaje sie Menthor Graphics co do Trojmiasta
    to zapewne Intel.

    yig

  • 24. Data: 2006-08-25 15:16:57
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > ze mną umowy - stwierdził po co sie tak wiazac. Zastanawiam sie teraz, to
    > znaczy ze w tym czasie nie miałbym ubezpieczenia i gdyby mi sie cos stało to
    > nie moge isc do lekarza. Aha te dwa miesiace z pracą bez podpisanej umowy
    > nie wchodziłby mi do emerytury (lat pracy i składek) - rozumiem zupełnie jak
    > bezrobotny bez rejestracji w urzedzie pracy. Powiedzial ze po tych 2
    > miesiacach pensja mogłaby się zmienic - ile mógłbym się spodziewac podwyzki
    > . Moje pierwsze wrazenie to firma solidna i nie zanosi sie na to ze padnie.

    Za 1000 to znajdziesz pracę w sklepie z wentylatorami. Jako projektant
    powinieneś zarobic sporo więcej. Mozesz mu powiedzieć ze się zgadzasz na
    nierejestrowanie ale płaca z góry. Tomek

  • 25. Data: 2006-08-25 15:21:01
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "yig" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co do Katowic ADB i zdaje sie Menthor Graphics co do Trojmiasta
    > to zapewne Intel.

    Tak właśnie myślałam.
    Branża IT jest (nie)stety chlubnym wyjątkiem wśród branży technicznych.

    JW.

  • 26. Data: 2006-08-25 15:27:19
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    "Tomek" <k...@v...pl> napisał

    > Za 1000 to znajdziesz pracę w sklepie z wentylatorami.

    Błagam, sprawdź sobie najpierw, jakie są faktycznie zarobki w danych
    miejscach, na danych stanowiskach, a nie wypisuj takich głupot, bo się po
    prostu słabo robi. 1000 zł dla sprzedawcy w sklepie z wentylatorami? Zdradź
    tajemnice gdzie dokładnie tak dobrze płacą - niejeden się skusi na pensję
    1000 zł za "nicnierobienie".

    JW.

  • 27. Data: 2006-08-25 18:00:06
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > tajemnice gdzie dokładnie tak dobrze płacą - niejeden się skusi na pensję

    Chyba nie wiesz co to za praca być konstruktorem. Praca bez stalego czasu. Jak
    idziesz spać to kombinujesz. Siedzisz na kibelku z kartką i obok wszystkie
    najpotrzebniejsze książki i czasopisma a nie krzyżówki. Śni się to co chcesz
    zrobić. 23 godziny na dobę w pracy. Po 20 latach już jest latwiej. I ktoś chce
    zaplacić za to 1000 zlotych. Ludzie szanujcie się. Sam jeszcze jestem
    przedsiębiorcą ( chociaż wolę określenie rzemieślnik). Jakbym się nie szanowal
    to bym był nikim. Jak coś nie szło to wolalem głodny chodzić i jeżdzić bez
    biletu tramwajem niż się dać poniżyć. Oplacało się bo szacunku nabrali rożni
    wydrwigrosze. Wy tutaj młodzi jesteście. Cale życie przed wami. Wolałbym gdzieś
    za granicą gary zmywać niż się pierdzielić z jakimś cwaniakiem. Teraz znowu robi
    się dużo pracy w Anglii. Olimpiada tam będzie. Muszą zbudować nowe domy, hotele,
    drogi, stadiony i to wszysko co obok tego będzie. Jestescie tam potrzebni. Wielu
    po olimpiadzie będzie zarobionych na cale życie. Tylko mądrze to zrobić.
    Wyeliminować konkurencję i głosować na nie jak będą rozszerzali Unię. A że tutaj
    się zawali jak wyjedziecie. Nie wasza sprawa. Najwyżej rodzicom przyślecie
    trochę ichnich pieniędzy jak emerytur nie dostaną, bo niby skąd mieliby dostać
    jak tu na stale jest nie prawie 40 milionow ludzi tylko trochę ponad 30. Tomek

  • 28. Data: 2006-08-25 18:18:46
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Fri, 25 Aug 2006 17:27:19 +0200, "Jagna W." wrote:

> [...]
    >tajemnice gdzie dokładnie tak dobrze płacą - niejeden się skusi na pensję

    Dlaczego uważasz że praca w sklepie z wentylatorami to
    "nicnierobienie"?

    Jeśli chodzi o "nicnierobienie" to są takie branże w których płacą
    min. ~1000 zł za niepracowanie np. rolnictwo. Mam w rodzienie
    człowieka któremu łunia płaci i przez najbliższe 10 lat płacić będzie
    1734 zł miesięcznie za to że nie będzie nic robił, do tego będą co
    jakiś czas nękać go kontrolami i sprawdzać czy rzeczywiście nie
    pracuje.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Jeśli ktoś ma namiary na firmy z Zielonej Góry poszukujące
    programistów j2ee (preferowana um. zlec.), to proszę nie krępować
    się i słać na e-mail'a.

  • 29. Data: 2006-08-25 18:28:30
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 25 Aug 2006 20:00:06 +0200, "Tomek" wrote:

> [...]
    >przedsiębiorcą ( chociaż wolę określenie rzemieślnik). Jakbym się nie szanowal

    A cóż jest takiego chwalebnego w pracy na sraczu po 23 godziny na
    dobę?

> [...]
    >drogi, stadiony i to wszysko co obok tego będzie. Jestescie tam potrzebni. Wielu
    >po olimpiadzie będzie zarobionych na cale życie.

    Z tonu w jakim piszesz wywnioskowałem (dobrze?), iż zachęcasz ludzi do
    zasuwania na zmywaku lub na budowach w Anglii. Z takiego właśnie
    podejścia biorą się potem paradoksy, że trudniej jest znaleźć pracę w
    UK na przysłowiowym zmywaku niż w swojej branży, bo większość uważa że
    nadaje się wyłącznie do byle jakiej roboty.

    >Tylko mądrze to zrobić.

    O!

> [...]
    >jak tu na stale jest nie prawie 40 milionow ludzi tylko trochę ponad 30.

    Ale dlaczego głosować na nie? I dlaczego sądzisz że nie dostaną
    emerytur?

  • 30. Data: 2006-08-25 19:16:43
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 20:28:30 +0200, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    w <7...@4...com> napisał:

    > A cóż jest takiego chwalebnego w pracy na sraczu po 23 godziny na
    > dobę?

    Nic chwalebnego, ale niektórzy techniczni tak mają.
    Problem chodzi po głowie, i nie wiadomo, kiedy się go rozwiąże.
    W kiblu, myjąc gary, budząc się rano z gotowym rozwiązaniem w głowie.

> [...]
    > UK na przysłowiowym zmywaku niż w swojej branży, bo większość uważa że
    > nadaje się wyłącznie do byle jakiej roboty.

    No akurat bycie elektrykiem to nie ejst 'jakaś tam robota'.

    > Ale dlaczego głosować na nie? I dlaczego sądzisz że nie dostaną
    > emerytur?

    Bo zwali się stado rumunów, a potem turków którzy są gotowi pracować za
    mniej na dowolnym stanowisku do czasu wyrównania się kapitału.
    Bo postbismarckowski system pomocy społecznej jest na granicy
    wydolności, albo już nawet za i podpieranie go kolejnymi filarami
    nieszczególnie się powiedzie, jak przypadkiem będzie przy nich grzebane
    z okazji tego, że tam będą dośc konkretne pieniądze do wyjęcia.

    ja czyli jakub
    Revoke.