PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co studia?

  • 61. Data: 2010-01-07 09:19:47
    Temat: Re: Po co studia?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > ja już w sumie przepracowałem z 7 lat, w kilku firmach, z każdej mnie
    > zwolniono... mam pewne doświadczenie... kadry kierownicze to lizusy
    > platformy którzy dla stanowiska poświęcają każdego... a jeśli chodzi o
    > pracowników to da się zauważyć pewna prawidłowość... nie wiedza, trochę
    > papierek, ale najważniejszy jest fart... dopiero w pracy widać, że
    > niektórzy mają więcej farta niż inni... HR też zdają sobie z tego
    > sprawę, bo ostatnio ZCW wybierają samych bezmózgich farciarzy... takie
    > fakty niestety.

    Bo w rozsądnych firmach to przyszły przełożony zatrudnia pracownika, a
    nie dział hr....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 62. Data: 2010-01-07 23:52:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    sio do platformy, sio!

  • 63. Data: 2010-01-08 07:26:39
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 8 Sty, 00:52, "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>
    wrote:
    > sio do platformy, sio!

    Mam prosbe... odpowiadaj na posty tak aby bylo wiadomo do kogo sie
    zwracasz. Jakos nie widze zwiazku mojej wypowiedzi z Twoja odpowiedzia
    i podejrzewam ze sie pomyliles :)

  • 64. Data: 2010-01-08 13:24:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Mam prosbe... odpowiadaj na posty tak aby bylo wiadomo do kogo sie
    > zwracasz. Jakos nie widze zwiazku mojej wypowiedzi z Twoja odpowiedzia
    > i podejrzewam ze sie pomyliles :)

    wszystkie laski jezdza volkswagenami "przypadek?"...

  • 65. Data: 2010-01-11 13:11:14
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 1 Jan 2010 13:52:23 -0800 (PST), Piotrek napisał(a):

    > http://www.stat.gov.pl/gus/roczniki_PLK_HTML.htm
    >
    > O ile dobrze odczytałem dane,
    >
    > 1998r - 174 tys absolwentow szkół wyższych
    > 1999r - 215
    > 2003r - 366
    > 2004 - 384
    > 2007 - 410
    > 2008 - 420
    >
    > Czyli ilość absolwentów kończących studia ostatnio wolniej rośnie.

    Weź teraz te liczby w korelacji do populacji "rocznikowych" :)