PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eures - powiadomienia - komuś się udało?

  • 1. Data: 2009-12-23 23:26:21
    Temat: Eures - powiadomienia - komuś się udało?
    Od: Jacek <i...@i...invalid>

    Witam,

    Jest sobie europejska strona http://ec.europa.eu/eures/home.jsp?lang=pl z
    ofertami pracy z krajów UE.
    Po zarejestrowaniu jest możliwość otrzymywania ofert pracy na adres
    e-mail. Rzecz godna polecenia, ale...
    Problem polega na tym, że te powiadomienia do mnie...nie przychodzą, mimo
    że oferty pracy pojawiają się regularnie i są widoczne przez www.

    Czy komuś udało się ustawić takie powiadomienia skutecznie?
    Być może jest jakiś europejski trick, o którym nie wiem :-) ?

    Zanim zapytałem tutaj, wysłałem, a raczej próbowałem wysłać zapytanie
    poprzez ich formularz www.
    Przyszła zwrotka z:
    "Final-Recipient: rfc822;e...@i...com
    Action: failed
    Diagnostic-Code: smtp;550 domain of x...@w...pl does not designate
    yyy.67.1.207 as permitted sender"

    Coś jakby im się mój adres nie podobał, ale próbowałem też z adresami z
    innych polskich portali i to samo.
    Sprawa wygląda trochę jak z Kafki, zresztą to nie jedyny taki "kwiatek"
    związany z Euresem.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2009-12-23 23:56:59
    Temat: Re: Eures - powiadomienia - komuś się udało?
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > innych polskich portali i to samo.
    > Sprawa wygląda trochę jak z Kafki, zresztą to nie jedyny taki "kwiatek"

    problem jest techniczny - testowane przez Ciebie wp.pl i inne polskie
    portale mają tzw. wpis SPF i przesyłka wysyłana z formularza www utyka w
    filtrach antyspamowych u odbiorcy. Świadczy to o też o poziomie usług tego
    portalu - skoro nie mogą poprawnie ustawić takiej pierdoły.

    spróbuj wysłać bezpośrednio na podany adres.
    Lemat

  • 3. Data: 2009-12-24 00:24:47
    Od: Jacek <i...@i...invalid>

    On Thu, 24 Dec 2009 00:56:59 +0100, Lemat <#@lemat.priv.pl> wrote:

    > spróbuj wysłać bezpośrednio na podany adres.

    Bezpośrednio - skutek taki sam - zwrotka.
    Ale na któryś z kolejnych adresów póki co zwrotki nie ma.
    Dzięki za info, zobaczymy co odpowiedzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 4. Data: 2009-12-24 06:21:06
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Lemat pisze:

> [...]
    > filtrach antyspamowych u odbiorcy. Świadczy to o też o poziomie usług tego
    > portalu - skoro nie mogą poprawnie ustawić takiej pierdoły.

    Że co? Obecność wpisu SPF powoduje utykanie w filtrach antyspamowych?
    Chyba coś Ci się potentegowało.

    Jak widać po komunikacie, SPF w wp.pl jest ustawiony jak najbardziej
    poprawnie, gdyż została odrzucona próba podszycia się pod nadawcę.
    Podczas wysyłania formularza kontaktowego podaje się pewnie swój adres
    mailowy i ktoś kto pisał obsługę formularza ustawia na jego podstawie
    adres nadawcy jako x...@w...pl i próbuje wysłać maila z takim nadawcą
    przez serwer o IP yyy.67.1.20, który nie należy do wp.pl. A następnie
    serwer odbiorcy maila odwala odebranie tego maila bo sprawdził SPFa i
    nie zgadzają mu się IPki. Świadczy to o dość niskim poziomie usług, tyle
    że tej strony z ofertami pracy skoro sama sobie uniemożliwia wysłanie
    maili (formularza kontaktowego) w dużej ilości przypadków.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 5. Data: 2009-12-24 08:43:17
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Bartłomiej Szymański wrote:

> [...]
    > że tej strony z ofertami pracy skoro sama sobie uniemożliwia wysłanie
    > maili (formularza kontaktowego) w dużej ilości przypadków.

    "tego portalu" = Eures
    a teraz wskaż proszę różnicę w naszych wypowiedziach

    Lemat

  • 6. Data: 2009-12-24 10:25:40
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    Lemat pisze:

    > "tego portalu" = Eures
    > a teraz wskaż proszę różnicę w naszych wypowiedziach

    A, jeśli tak, to zwracam honor - różnicy w sensie wypowiedzi nie ma :).
    Mi wyszło z Twojej wypowiedzi, że "tego portalu" = "wp.pl i inne polskie
    portale", stąd zdziwienie.