PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w KFC

  • 1. Data: 2009-12-21 21:06:39
    Temat: zarobki w KFC
    Od: "rotfelus" <h...@h...hi>

    Jakie są zarobki w KFC dla szeregowego podawacza kurczaków?
    Nie wiem czy to jakiś błąd, ale w tej chwili na stronie
    http://www.kariera.kfc.pl/offersf_rest_kfc.xml
    wyświetla się czeska oferta pracy
    KFC OC LETŇANY 724 604 237

    Restaurace KFC OC LETŇANY nabízí práci v restauraci s rychlým
    občerstvením. Nástup možný ihned. Nástupní plat 80 Kč/hodina. Navýšení
    platu už po prvním měsíci. Možnost celkového navýšení platu až na 103
    Kč/hodina. Poskytujeme 90 % slevu na stravu, po 6-ti měsících
    zaměstnance zařazujeme do věrnostního programu naši společnosti, možnost
    kariérního růstu a postupu na manažérskou pozici. Práce v mladém,
    přátelském kolektivu. Bližší informace při osobním pohovoru v
    restauraci.: Mobil: 724 604 237

    Mój czeski jest kiepski, ale czy tu piszą że dostanie się 80koron na
    godzinę? to ponad 14zł, a jaki jest podatek w Czechach i ile płacą u
    nas?

  • 2. Data: 2009-12-24 12:13:34
    Temat: Re: zarobki w KFC
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

    > Mój czeski jest kiepski, ale czy tu piszą że dostanie się 80koron na
    > godzinę? to ponad 14zł, a jaki jest podatek w Czechach i ile płacą u nas?
    to jest jedno z tych pytan na ktore boja sie ludzie wypowiadac. Na moj gust
    podawacz kurczakow moze miec do 1700zl na reke MAX
    tumek

  • 3. Data: 2009-12-27 21:53:40
    Od: aa <a...@a...pl>

    tuMEk wrote:

    > to jest jedno z tych pytan na ktore boja sie ludzie wypowiadac. Na moj
    > gust podawacz kurczakow moze miec do 1700zl na reke MAX
    > tumek

    Znajoma się kiedyś przy piwie chwaliła że wyciągnęła 1800 na rękę. Tyle
    że w McD.

  • 4. Data: 2009-12-27 22:05:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    aa pisze:

    > Znajoma się kiedyś przy piwie chwaliła że wyciągnęła 1800 na rękę. Tyle
    > że w McD.

    Za etat, czy z nadgodzinami? I na jakim stanowisku (tzn. ile miesięcy
    pracowała, bo tam ścieżką zawodową jest bardziej czas, niż jakieś
    konkretne stanowiska)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-12-28 11:07:34
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-27 22:53, aa pisze:

    > Znajoma się kiedyś przy piwie chwaliła że wyciągnęła 1800 na rękę. Tyle

    Chyba kurczaków (a jeśli to McD to kotletów). BP, NMSP

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2009-12-29 17:28:02
    Od: aa <a...@a...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Za etat, czy z nadgodzinami? I na jakim stanowisku (tzn. ile miesięcy
    > pracowała, bo tam ścieżką zawodową jest bardziej czas, niż jakieś
    > konkretne stanowiska)

    Za całość z nadgodzinami. Pracowała jakieś pół roku. Z tego co wiem to
    głównie przy kasie, trochę w kuchni.

  • 7. Data: 2009-12-29 23:45:22
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    aa napisal(a):

    > Za całość z nadgodzinami. Pracowała jakieś pół roku. Z tego co wiem to
    > głównie przy kasie, trochę w kuchni.

    i tak żeby miarodajnie ocenić: to tych nadgodzin było 1h tygodniowo czy też
    może 8h dziennie?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 8. Data: 2009-12-30 01:28:14
    Od: aa <a...@a...pl>

    Zbylut wrote:

    > i tak żeby miarodajnie ocenić: to tych nadgodzin było 1h tygodniowo czy też
    > może 8h dziennie?

    8 dziennie to nie ale tak z 3-4...