PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwszy wpis :)

  • 21. Data: 2006-10-17 12:55:44
    Temat: Re: Pierwszy wpis :)
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    >A na wyborczej to wątek z odnośnikiem do tej stony ciągle kasują, dlaczego?

    Może dlatego, że to oszuści (vide zniżka do McDonald's)...

  • 22. Data: 2006-10-17 13:19:43
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 17-10-2006 o 14:36:43 stokrotka <o...@a...pl>
    napisał(a):

    > A na wyborczej to wątek z odnośnikiem do tej stony ciągle kasują,
    > dlaczego?

    bo nikt nie lubi spamu.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 23. Data: 2006-10-18 11:32:39
    Od: "Pikpoq" <a...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz)
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    > ktury ludzie ociężali umysłowo
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

    No i co sie chwalisz swoim niedouczeniem? Mój boże, co krok dziecko neo...
    Życzę ci opanowania tego "nawyku", ciekawe czy CV albo LM do pracowacy też tak
    piszesz ;)

  • 24. Data: 2006-10-19 11:20:12
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > No i co sie chwalisz swoim niedouczeniem? Mój boże, co krok dziecko neo...
    > Życzę ci opanowania tego "nawyku", ciekawe czy CV albo LM do pracowacy też tak
    > piszesz ;)

    Wcale nie jest trudne takie pisanie,
    by nowa ortografia nie była zauważona.

  • 25. Data: 2006-10-19 19:24:10
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Wcale nie jest trudne takie pisanie,
    > by nowa ortografia nie była zauważona.

    zawsze można powiedzieć, że lenistwo to jest nowa wersja.
    poza tym jakby czytać "nową ortoografię", to kazdy przeciętny czytelnik
    zauwazył by w ciagu pierwszych kilku sekund ze cos jest nie tak :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 26. Data: 2006-10-19 20:21:25
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    grom@x napisał(a):

    > zawsze można powiedzieć, że lenistwo to jest nowa wersja.
    > poza tym jakby czytać "nową ortoografię", to kazdy przeciętny czytelnik
    > zauwazył by w ciagu pierwszych kilku sekund ze cos jest nie tak :)
    Mnie w tzw. nowej ortografii powala to, że wymaga ona od człowieka
    celowego robienia błędów wbrew temu, co ma dawno zaszczepione.
    Więc wymaga świadomego wysiłku tam, gdzie dotychczas coś się działo
    automatycznie. Żeby ją opanować, najpierw trzeba się nauczyć pisać bez
    błędów, by potem wiedzieć, gdzie celowo zrobić błąd.

    Takie kretyńskie utrudnianie sobie najprostszych rzeczy. :)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 27. Data: 2006-10-21 19:48:16
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    >.. nowej ortografii ..., że wymaga ona od człowieka
    > celowego robienia błędów wbrew temu, co ma dawno zaszczepione.

    Pszeciwnie.
    Tekst pisany w starej ortografi jest też zgodny z nową ortografią
    pszez co najmniej najbiższe 100 lat.
    Jednak podpisując tekst wzmianką o nowej ortografi, oszczędzasz czas,
    bo wyraz nieznany piszesz zgodnie z nową ortografią,
    nie musisz więc zaglądać do słownika.

    Dlaczego tekst pisany w starej ortografi jest też zgodny z nową ortografią
    pszez co najmniej najbiższe 100 lat?
    Bo takie są założenia nowej ortografi.
    Nowa ortografia zakłada, że pszez 100 lat od wprowadzenia jej,
    będzie okres pszjściowy.
    W tym okresie można pisać w starej ortografi lub zgodnie z zasadami nowej (w
    jednym tekście). Jednak słowo niezgodne z zsadami i starej i nowej ortografi
    będzie błędne, pszykłady:
    poprawne: rzeka, żeka, hużysta, chórzysta, hurzysta;
    błędne: rzaba, rzółw.

  • 28. Data: 2006-10-21 19:59:54
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    stokrotka napisał(a):

> [...]
    > Jednak podpisując tekst wzmianką o nowej ortografi, oszczędzasz czas,
    > bo wyraz nieznany piszesz zgodnie z nową ortografią,
    Najczęściej nie muszę zaglądać do słownika. Czasem zaglądam. Bo jak
    głosi stara zasada: poziom równać trzeba do góry a nie w dół. I inna -
    wbrew przyzwoleniu na błędy w necie - lepiej być w szacownej
    mniejszości, nie robiącej błędów, niż w większości ale chamem.

    Widać sama masz problemy z tą kretyńską, tzw. nową ortografią, bo w
    niektórych słowach robisz błędy, w niektórych nie.

    Jak dla mnie EOT

  • 29. Data: 2006-10-21 20:02:16
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    stokrotka napisał(a):
    > Jednak podpisując tekst wzmianką o nowej ortografi, oszczędzasz czas,
    > bo wyraz nieznany piszesz zgodnie z nową ortografią,
    > nie musisz więc zaglądać do słownika.
    Tak z ciekawości, w którym miejscu podpiszesz np. encyklopedię pisaną
    ehem "nową ortografią"?

    Nie musisz odpowiadać. Najlepiej mnie splonkuj.

    Twoja teoria jest jak dziurawe majtki - jak nie naciągniesz, zawsze
    wyjdzie DUPA

  • 30. Data: 2006-10-22 07:52:05
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik stokrotka napisał:

> [...]
    > będzie błędne, pszykłady:
    > poprawne: rzeka, żeka, hużysta, chórzysta, hurzysta;

    moja nie widziec tu sęs