PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwszy wpis :) › Re: Pierwszy wpis :)
    From: Irving Washington <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pierwszy wpis :)
    Date: Thu, 19 Oct 2006 22:21:25 +0200

    grom@x napisał(a):

    > zawsze można powiedzieć, że lenistwo to jest nowa wersja.
    > poza tym jakby czytać "nową ortoografię", to kazdy przeciętny czytelnik
    > zauwazył by w ciagu pierwszych kilku sekund ze cos jest nie tak :)
    Mnie w tzw. nowej ortografii powala to, że wymaga ona od człowieka
    celowego robienia błędów wbrew temu, co ma dawno zaszczepione.
    Więc wymaga świadomego wysiłku tam, gdzie dotychczas coś się działo
    automatycznie. Żeby ją opanować, najpierw trzeba się nauczyć pisać bez
    błędów, by potem wiedzieć, gdzie celowo zrobić błąd.

    Takie kretyńskie utrudnianie sobie najprostszych rzeczy. :)

    Pozdrawiam
    Maciek