PracaGrupypl.praca.dyskusje › Artysta dla dwa rozmieszcza (domy) w Niderlandach / dotycza Niemiec

  • 1. Data: 2006-10-10 12:31:48
    Temat: Artysta dla dwa rozmieszcza (domy) w Niderlandach / dotycza Niemiec
    Od: "Trees Rots" <t...@b...com>

    Artysta dla dwa rozmieszcza (domy) w Niderlandach / dotycza Niemiec
    (niemiecki) granica

    mozemy proponowac (ofiarowac) wam sala (miejsce) w naszym domu dla okresu,
    takze z zywnoscia *ect*/ wy bedziecie czescia naszego rodzina (rodzinny).
    domy potrzebuja byc namalowany z zewnetrznej strony, ale takze wewnatrz
    (wewnatrz; wewnetrzny) [jed *hous*]; *totaly* obmyslamy to jest dla 4/6
    tygodni. Kiedy wy jestescie zainteresowani, prosze posylaja amerykanski
    poczta elektronowa i bedziemy kontaktuja sie z wami.

    Powitaninia *ferdi* Niderlandy

  • 2. Data: 2006-10-10 12:41:35
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Trees Rots napisał(a):
> [...]
    > tygodni. Kiedy wy jestescie zainteresowani, prosze posylaja amerykanski
    > poczta elektronowa i bedziemy kontaktuja sie z wami.

    chyba se jaja robicie.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 3. Data: 2006-10-10 13:12:12
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek napisał(a):

    > chyba se jaja robicie.

    też tak mysle. Nie ma przecież poczty elektronowej.

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 4. Data: 2006-10-10 13:38:47
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 10-10-2006 o 15:12:12 czarny <m...@f...art.lp> napisał(a):

    > też tak mysle. Nie ma przecież poczty elektronowej.
    jeszcze :)))

    Bonza

  • 5. Data: 2006-10-10 15:38:32
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Trees Rots" <t...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tygodni. Kiedy wy jestescie zainteresowani, prosze posylaja amerykanski
    > poczta elektronowa i bedziemy kontaktuja sie z wami.

    Wy miec niesamowity translator elektronowy :-D

    Pozdrowienia

    Zespol oFirmie.info

    www.ofirmie.info

  • 6. Data: 2006-10-10 16:06:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 14:41:35 +0200, Tomek <t...@v...pl> wklepał(-a):

    >chyba se jaja robicie.

    Popatrz w nagłówki - wysłane z Holandii. Dlaczego od razu jaja? Ktoś chciał być
    uprzejmy i napisać na grupę polską po polsku. A że użył translatora...

  • 7. Data: 2006-10-10 16:09:20
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 10-10-2006 o 18:06:13 Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > chciał być
    > uprzejmy i napisać na grupę polską po polsku. A że użył translatora...

    A po angielsku już pisał 4 pazdziernika i nikt sie widac nie zglosil.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 8. Data: 2006-10-10 17:58:33
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w
    wiadomości news:op.tg7q5uwyeacyrb@ja.was.pozdrawljaju...
    > Dnia 10-10-2006 o 18:06:13 Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl>

    Ktoś

    > A po angielsku już pisał 4 pazdziernika i nikt sie widac nie
    zglosil.

    Prawdopodobnie autor wątku szuka ekipy malarskiej do wymalowania 2
    domów zewnątrz i wewnątrz, w Holandii przy granicy z Niemcami. Oferuje
    mieszkanie i wyżywienie na czas tej pracy przewidywanej na okres 4-6
    tygodni. Prawdopodobnie nie szuka artysty malarza tylko solidnego
    malarza pokojowego.
    Jeżeli jest to uczciwe ogłoszenie, to chyba nie ma się co wyśmiewać z
    potknięć językowych, przy tłumaczeniu z angielskiego z "painter"
    wyszedł "artysta".

    wa

  • 9. Data: 2006-10-10 19:35:32
    Temat: Re: Artysta dla dwa rozmieszcza (domy) w Niderlandach / dotycza
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Trees Rots <t...@b...com> napisał(a):

> [...]
    > tygodni. Kiedy wy jestescie zainteresowani, prosze posylaja amerykanski
    > poczta elektronowa i bedziemy kontaktuja sie z wami.

    My odpowiadać, że Murzyna do malować doma od wewnątrz i zewnątrz w zamian za
    miska soczewica to szukać w Afryka albo szukać bardziej na Wschód Europa.

  • 10. Data: 2006-10-11 13:07:09
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    oFirmie.info wrote:

    > Wy miec niesamowity translator elektronowy :-D

    Biorąc pod uwagę jakie "kwiatki" produkuje większość translatorów to ten
    ich jest naprawdę niezły. Da się zrozumieć o co chodzi.