PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawca moze ...?

  • 1. Data: 2006-10-10 11:47:31
    Temat: Czy pracodawca moze ...?
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    Witam

    Takie dosc nietypowe pytanie, czy pracodawca moze zmusic pracownika do
    jazdy samochodem ? Nie mam tego w umowie , nie jestem zadnym kierowca ,
    poprostu nie jezdze autem juz od 6 ponad lat

    pozdrawiam

    Albert

  • 2. Data: 2006-10-10 11:48:40
    Temat: Re: Czy pracodawca moze ...?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 10-10-2006 o 13:47:31 Albert <u...@m...one.pl> napisał(a):

> [...]
    > jazdy samochodem ? Nie mam tego w umowie , nie jestem zadnym kierowca ,
    > poprostu nie jezdze autem juz od 6 ponad lat

    Nie może. W umowie nie masz też pewnie znajomości Worda i tez nie może Cię
    do jego używania zmusić.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-10-10 12:04:15
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    Tomek P. napisał(a):

> [...]
    > Cię do jego używania zmusić.
    >
    > --kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony

    Ok, a co on moze zrobi jak ja odmowie jazdy , czy moze ukarac np finansowo?

    Albert

  • 4. Data: 2006-10-10 12:11:12
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Albert napisał(a):
> [...]
    > jazdy samochodem ? Nie mam tego w umowie , nie jestem zadnym kierowca ,
    > poprostu nie jezdze autem juz od 6 ponad lat

    Sprawdz czy umowie w czesci zakresu obowiazkow nie masz zapisu o
    wykonywaniu innych polecen przelozonych...
    Swoja droga jak nie masz w opisie stanowiska np. odbierania telefonow to
    tez nie bedziesz odbieral? Przeciez nie jestes telefonistka/sekretarka.
    --
    Qlfon

  • 5. Data: 2006-10-10 12:30:59
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Albert" <u...@m...one.pl> napisał

    > Takie dosc nietypowe pytanie, czy pracodawca moze zmusic pracownika do
    > jazdy samochodem ? Nie mam tego w umowie

    W umowie masz prawdopodobnie jedynie nazwę stanowiska.
    Natomiast sprawdź, co należy do Twoich obowiązków na tymże stanowisku.
    Część z nich - choć nie musi to być określone jednoznacznie - może wiązać
    się z koniecznością poruszania się tym właśnie środkiem lokomocji. Wtedy
    odmowa będzie równoznaczna z niedopełnieniem obowiązków, a to w najgorszym
    przypadku grozić może nawet dyscyplinarką.

    N.

  • 6. Data: 2006-10-10 12:34:58
    Od: IP <m...@w...pl>

    Albert napisał(a):

    > Ok, a co on moze zrobi jak ja odmowie jazdy
    Zwolnic? :)

  • 7. Data: 2006-10-10 12:39:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Nixe wrote:
> [...]
    > odmowa będzie równoznaczna z niedopełnieniem obowiązków, a to w najgorszym
    > przypadku grozić może nawet dyscyplinarką.

    Jesli w dokumentach nie ma informacji, ze ktos posiada prawo jazdy, to
    watpie, a przynajmniej jest to dyskusyjne. Co innego, jak ktos
    przyjmujac sie chwalil sie posiadaniem prawa jazdy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2006-10-10 13:12:59
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Albert napisał(a):
> [...]
    > jazdy samochodem ? Nie mam tego w umowie , nie jestem zadnym kierowca ,
    > poprostu nie jezdze autem juz od 6 ponad lat

    Przyznaj się: dygasz.
    :)

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 9. Data: 2006-10-10 14:12:08
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Jesli w dokumentach nie ma informacji, ze ktos posiada prawo jazdy, to
    > watpie, a przynajmniej jest to dyskusyjne. Co innego, jak ktos przyjmujac
    > sie chwalil sie posiadaniem prawa jazdy.

    nic innego, bo w obecnej chwili może być to już informacja nieaktualna-
    prawo jazdy mogło utracić ważność, mogło zostać zagubione, skradzione lub
    zatrzymane przez policję, także nawet klauzuli o wprowadzeniu pracodacy w
    błąd nie można zastosować.

    Za każdym razem mozna mówić pracodawcy "zgubiłem" prawo jazdy. Nikt nie
    zabrania go gubić 3 razy w tygodniu.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2006-10-10 15:07:21
    Od: IP <m...@w...pl>

    Jackare napisał(a):

> [...]
    > błąd nie można zastosować.
    >
    > Za każdym razem mozna mówić pracodawcy "zgubiłem" prawo jazdy. Nikt nie
    Sugerujesz, ze powinien klamac ?