PracaGrupypl.praca.dyskusje › bycie bezrobotnym a umowa zlecenie

  • 1. Data: 2006-10-11 13:47:02
    Temat: bycie bezrobotnym a umowa zlecenie
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    Witam
    Mam zapytanie oc do takiej sytuacji, gdy osoba po studiach z uwagi na przyszle
    plany nie chce podjac w obecnym czasie pracy na pelen etat. Jednakze rejestrujac
    sie jako bezrobotny absolwenta, chcialaby tez podejmowac sie pracy na umowe
    zlecenie. Czy konieczne jest wtedy wyrejestrowanie sie na kilka dni? Mozna w
    ogole tak robic?
    Pani z urzedu pracy nie umiala niestety odpowiedziec na moje pytanie,
    zastosowala przy tym sprytny skrot zwany odpowiedzia nie na temat.
    Z pozdrowieniami
    KK

  • 2. Data: 2006-10-11 14:15:25
    Temat: Re: bycie bezrobotnym a umowa zlecenie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu KaRoLa porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > podejmowac sie pracy na umowe zlecenie. Czy konieczne jest wtedy
    > wyrejestrowanie sie na kilka dni? Mozna w ogole tak robic?
    Jesli jestes zarejestrowany jako bezrobotny, to nie mozesz miec
    umowy-zlecenie. Zatem musisz sie wyrejestrowac, tracisz ubezpieczenie.
    Bylo wiele razy na grupie.poszukaj w archiwum
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-10-11 14:59:53
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    dzieki wielkie, jakos zle dobralam zapytanie i mi nic nie wyskakiwalo.
    Pozdrawiam
    KK

  • 4. Data: 2006-10-11 15:22:22
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:egiuo4$2qe$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli jestes zarejestrowany jako bezrobotny, to nie mozesz miec
    > umowy-zlecenie. Zatem musisz sie wyrejestrowac, tracisz ubezpieczenie.

    Nie traci ubezpieczenia, bo nie jest już studentem i od umowy zlecenia
    odprowadzane są składki /emerytalne, rentowe, zdrowone i jak by chciał
    to chorobowe/.
    A wyrejestrować się musi.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2006-10-12 07:06:40
    Od: a...@a...pl

> [...]
    > Pani z urzedu pracy nie umiala niestety odpowiedziec na moje pytanie,
    > zastosowala przy tym sprytny skrot zwany odpowiedzia nie na temat.

    ja tez jestem bezrobotna wiec hmm... i tez mam taka sytuacje wiec sama nie
    wiem co robic...