PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pekao SA pracownik do oblsugi klienta VIP

  • 1. Data: 2004-06-22 13:31:28
    Temat: Pekao SA pracownik do oblsugi klienta VIP
    Od: "Grzegorz" <g...@b...pl_nospam>

    zaproponowano mi takie stanowisko
    mzoe ktos mi przyblizyc atmosfere pracy
    dotychczas nie pracowalam w banku

    Monica

  • 2. Data: 2004-06-22 14:06:15
    Temat: Re: Pekao SA pracownik do oblsugi klienta VIP
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-22 15:31, Użytkownik Grzegorz napisał :

    > zaproponowano mi takie stanowisko
    > mzoe ktos mi przyblizyc atmosfere pracy
    > dotychczas nie pracowalam w banku

    2/5 mojej rodziny pracuje w pekale. Raczej chyba chwalą a przynajmniej
    nie narzekają :) Pracy dużo ale w dość miłej atmosferze. Brak ma nawet
    fotkę z Bieleckim z jakiegoś oddziałowego wypadu na narty.

    Tak z ciekawości. Jak osoba bez doświadczenia w banku dostała od razu
    obsługę VIP?

    > Monica

    Rozdwojenie jaźni jakoweś ? ;)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-06-22 14:12:20
    Od: "pchełka" <d...@w...pl>

    Cześć!!!
    Gdzie trzeba złozyć podanie o prace w PEKO??
    Pozdrawiam,
    Basia

  • 4. Data: 2004-06-22 14:13:39
    Od: "Grzegorz" <g...@b...pl_nospam>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > fotkę z Bieleckim z jakiegoś oddziałowego wypadu na narty.
    >
    > Tak z ciekawości. Jak osoba bez doświadczenia w banku dostała od razu

    Nie rozdojenie jaźni tylko pisze z komputera swojego brata bo nie mam
    pojecia jak ustwic te grupy.

    a zaproponowali mi taka prace najnormalniej w swiecie jedna rozmowa
    kwalifikacyjna i juz jest wynik wraz z konkretna propozycja
    sama sie zdziwiłam dosc mocno

    Monica

  • 5. Data: 2004-06-22 14:14:02
    Od: "pchełka" <d...@w...pl>

    i jakie trzeba miec kwalifikacje??

  • 6. Data: 2004-06-22 15:31:15
    Od: jelen <j...@s...org>

    Pe.Ka piszac na pl.praca.dyskusje wymodzil niestety takiego oto njuwsa:

    > Tak z ciekawości. Jak osoba bez doświadczenia w banku dostała od razu
    > obsługę VIP?

    moze mial taka prace w innym banku - banku chapia pracownikow innych bankow
    (dobrych)
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2004-06-22 16:41:54
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-22 17:31, Użytkownik jelen napisał :

    > moze mial taka prace w innym banku - banku chapia pracownikow innych bankow
    > (dobrych)

    A to ?

  • 8. Data: 2004-06-22 16:47:18
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-22 16:13, Użytkownik Grzegorz napisał :

    > a zaproponowali mi taka prace najnormalniej w swiecie jedna rozmowa
    > kwalifikacyjna i juz jest wynik wraz z konkretna propozycja

    Gratulacje :) Nie wiem jak jest w Warszawie. Ojciec pracuje w Lublinie,
    brat w Krakowie. Z tego co widzę w moim oddziale to Ci z obsługi VIP
    mają raczej dobrze. Praca w ciszy i spokoju, oddzielne pomieszczenia,
    żadna kolejka na głowie nie stoi. A w najgorszym wypadku jakiś stołeczny
    odpowiednik mojego brata Cię zweryfikuje czego oczywiście nie życzę :)

  • 9. Data: 2004-06-22 17:13:01
    Od: jelen <j...@s...org>

    Pe.Ka piszac na pl.praca.dyskusje wymodzil niestety takiego oto njuwsa:

    > A to ?

    luups nie zauwazylem ;-)

    --
    pozdrawiam,