PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w firmach korporacyjnych

  • 1. Data: 2004-06-22 12:22:27
    Temat: Praca w firmach korporacyjnych
    Od: "Marcin Mikszewski" <m...@i...pl>

    Witam Wszystkich
    Zbieram materiały do artykułu o ludziach zatrudnionych w firmach o charakterze
    korporacyjnym. Interesują mnie przede wszystkim przykłady podejścia firmy do
    pracowników i Wasze wrażenia z tym związane. Jak byliście, bądź jesteście
    traktowani, czy spotykaliście się z przykładami mobingu, czy firma zmuszała Was
    do niekorzystnych dla Was zachowań.
    Wszelkie informacje, jakie uzyskam tą drogą posłużą jedynie do napisania
    artykułu i w związku z tym będziecie otoczeni ochroną przysługującą
    informatorom na podstawie prawa prasowego.
    Na informacje od Was czekam pod moim prywatnym adresem:
    m...@i...pl
    Wszystkim, którzy zechcą mi pomóc, z góry serdecznie dziękuję.
    Marcin Mikszewski