PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV europejskie?

  • 1. Data: 2004-06-22 09:58:33
    Temat: CV europejskie?
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Nie mając nic do stracenia a dużo do zyskania, postanowiłam wysłać swą
    kandydaturę do KE. Mam teraz jednakże problem, bo format europejski Cv
    wygląda poważnie, a ja mam na koncie przeważnie chałtury, z prac
    "poważnych" to tylko nauczyciel, a właśnie te chałtury bardziej
    odpowiadają zapotrzebowaniu... I co, mam wpisać tylko te porządne umowy,
    a o drobnych wspomnieć w LM? Bo rozpisywanie 5 linijek na pojedyncze
    zlecenie wydaje mi się śmieszne... Jak sądzicie?

    I jeszcze jedno. Dosłownie mam wysłać kandydaturę z załączonym CV, czy
    to będzie jakaś forma LM czy po prostu mail z informacją, że jestem
    zainteresowana? Jeśli LM to w treści maila, czy w załączniku?

    Dzięki za wszelkie uwagi --

    Pozdrawiam
    M.

    --
    "Śmiech - to szczere królestwo człowieka." (Francois Rabelais)