PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV w obcym języku+ klauzula o przetwarzaniu danych??

  • 1. Data: 2004-06-22 12:44:03
    Temat: CV w obcym języku+ klauzula o przetwarzaniu danych??
    Od: "mufina" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mi może pomóc i odpowiedzieć na pytanie czy wysyłając CV w języku
    obcym (np. francuskim) do polskiej firmy powinnam zamieściś tez klauzulę o
    zgodzie na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji ??
    Jeżeli tak, to w jakim języku, polskim czy francuskim??

  • 2. Data: 2004-06-22 14:22:35
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Użytkownik "mufina" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodzie na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji ??
    > Jeżeli tak, to w jakim języku, polskim czy francuskim??

    ja dolączam w obu - w moim przypadku jest to akurat angielski

    pozdro

    Toma

  • 3. Data: 2004-06-22 16:40:00
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Jezeli do firmy w Polsce to tak.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 4. Data: 2004-06-22 18:57:10
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Toma" <t...@k...neostrada.pl> napisał

    > ja dolączam w obu - w moim przypadku jest to akurat angielski

    czy mógłbyś wkleić tą klauzulę po angielsku?

    i mam drugie pytanko, czy wysyłacie CV np po angielsku wylko na wyeazna
    proźbę pracodawcy, czy są jakieś inne sytuacje że wysyła sie dwie wersje

    --
    pozdrawiam
    Drag

  • 5. Data: 2004-06-22 21:52:39
    Od: "Toma" <t...@k...neostrada.pl>

    Użytkownik "Drag" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i mam drugie pytanko, czy wysyłacie CV np po angielsku wylko na wyeazna
    > proźbę pracodawcy, czy są jakieś inne sytuacje że wysyła sie dwie wersje

    Hereby, I am giving my allowance for processing my personal data for
    realisation the recruitment procedures in accordance with the Act of
    Protecting Personal Data from 29.08.97(Dz.U. nr 133, poz. 883)

  • 6. Data: 2004-06-22 22:12:42
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    "Toma" <t...@k...neostrada.pl> skrev i meddelandet

    > Hereby, I am giving my allowance for processing my personal data for
    > realisation the recruitment procedures in accordance with the Act of
    > Protecting Personal Data from 29.08.97(Dz.U. nr 133, poz. 883)

    allowance = kieszonkowe
    permission = pozwolenie
    Gramatyki nie komentuje, bo spac pora.......

    --
    Ania Björk

  • 7. Data: 2004-06-23 06:01:51
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>

    W niusie 4...@n...onet.pl,
    mufina raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:

> [...]
    > tez klauzulę o zgodzie na przetwarzanie moich danych osobowych dla
    > potrzeb rekrutacji ?? Jeżeli tak, to w jakim języku, polskim czy

    moze troche offtopicznie: rozmawialam kiedys ze znajomym prawnikiem, ktory
    stwierdzil, ze te klauzule sa zupelnie niepotrzebne, bowiem ustawa o
    ochronie danych osobowych zawiera liste sytuacji kiedy dopuszczalne jest
    przetwarzanie danych.

    Art. 23
    1. Przetwarzanie danych jest dopuszczalne tylko wtedy, gdy:
    1) osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę, chyba że chodzi o
    usunięcie dotyczących jej danych,
    2) jest to niezbędne dla zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku
    wynikającego z przepisu prawa,
    3) jest to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą,
    jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed
    zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (...)

    i:
    http://www.giodo.gov.pl/266/id_art/971/j/pl/

    pracodawca ktory żąda dodatkowej klauzuli nie orientuje sie w obowiazujacym
    ustawodawstwie. wg niego (tzn znajomego prawnika) takie wymaganie ze strony
    agencji rekrutacyjnych to objaw totalnego braku profesjonalizmu.
    :)
    sie zastanawiam czemu, skoro ma racje, i tak wszyscy domagaja sie tych
    klauzul:)

    pzdr, aga

    --
    Teksańczyk okazał się człowiekiem dobrodusznym, koleżeńskim
    i miłym. Po trzech dniach wszyscy mieli go po dziurki w nosie.

  • 8. Data: 2004-06-23 06:40:38
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cbaat2$6qc$1@inews.gazeta.pl>, =sve@na= wrote:
    > allowance = kieszonkowe
    > permission = pozwolenie
    > Gramatyki nie komentuje, bo spac pora.......

    Mi się przypomniała scenka z "Misia" na lotnisku :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 9. Data: 2004-06-23 07:58:01
    Od: "Maciej_NT" <m...@v...pl>

    Ja pisze kapke inaczej

    moze tez wylapiecie kilka byków

    "I agree to process my personal details included in working offer for needs
    necessary for realisation of enrollment process (in accordance with Act,
    dated on 29.08.1997. about Protection of Perosnal Details, Journal of Acts
    no 133, position 883)".

    Maciej_NT

  • 10. Data: 2004-06-23 08:46:46
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Toma" <t...@k...neostrada.pl> wrote in message

    > Hereby, I am giving my allowance for processing my personal data for
    > realisation the recruitment procedures in accordance with the Act of
    > Protecting Personal Data from 29.08.97(Dz.U. nr 133, poz. 883)

    oprocz wspomnienia, ze imo ta klauzula po angielsku jest absolutnie
    niepotrzebna, polecilbym wprowadzenie poprawek do powyzszej wersji
    angielskiej (temat byl juz poruszany, kilka miesiecy temu).

    marek