PracaGrupypl.praca.dyskusje › Papież i wolne 26 maja

  • 11. Data: 2006-05-23 20:34:47
    Temat: Re: Papież i wolne 26 maja
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

    > Widze po tym co sie w urzedzie u Zony dzieje, ze raz tam jest lepiej niz w
    > sektorze prywatnym, a innym razem potrafia tak z roznymi zarzadzeniami
    > przyp$#%^& pracownikom ze az czlowieka szlag trafia.
    >
    > Pewnie inaczej jest w ministerstwach i w Stolycy ;) ale w Kraku roznie
    > bywa...

    Niech sie żona upewni czy aby na pewno nie pracuje, bo ja i cały urząd
    (krakowski) w którym pracuje, normalnie przychodzimy do pracy

  • 12. Data: 2006-05-24 06:38:15
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    sarra napisał(a):

    > Niech sie żona upewni czy aby na pewno nie pracuje, bo ja i cały urząd
    > (krakowski) w którym pracuje, normalnie przychodzimy do pracy

    to znaczy , że robicie nadgodziny bo jest zarządzenie ministra o
    ustanowieniu 26go maja dniem wolnym w administracji publicznej :)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 13. Data: 2006-05-24 06:50:07
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    M. napisał(a):

    > to znaczy , że robicie nadgodziny bo jest zarządzenie ministra o
    > ustanowieniu 26go maja dniem wolnym w administracji publicznej :)

    a coś wiecej na ten temat? Jakiś link do wiążącej informacji?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.