PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja - rozlicznie

  • 1. Data: 2006-05-22 17:53:07
    Temat: Delegacja - rozlicznie
    Od: MK <mkaptacz=nospam@gazeta.pl>

    Witam

    Firma chce mnie oddelegować na kilka miesięcy do innej firmy coś w
    rodzaju outsourcing-u). Formalnie miałyby to być delegacje (to jeszcze
    niby do ustalenia ale szczerze powiedziawszy nie wyobrażam sobie innego
    rozwiązania jak delegacje)- jednak podróż muszę sobie zorganizować we
    własnym zakresie - mogę się tam dostać środkami komunikacji (ale to
    droga czasochłonna i z conajmniej 3-ma przesiadkami) lub też własnym
    samochodem, jednak z góry mam zapowiedziane, że zwrot mogę dostawać
    jedynie dojeżdżając komunikacja publiczną. Czy mam obowiązek przedstawić
    bilety miesięczne, aby otrzymać za nie zwrot ? Dodam że siedziby naszych
    firm znajdują się w różnych miastach odległych od siebie o ok 30, 35 km.
    Bo przyznam, że chyba wolałbym jeździć samochodem własnym, ale zwrot za
    bilet miesięczny częściowo zrekompensował by mi koszty poniesione w
    wyniku dojazdu samochodem własnym. Z tego co wiem, podobno u nas w
    firmie wszystkie wydatki poniesione w delegacji trzeba udokumentować. A
    ja chciałbym się dowiedzieć co mówią na ten temat przepisy i gdybyście
    mogli mnie odesłać do jakiegoś konkretnego paragrafu kodeksu pracy
    byłbym wdzięczny.

    Trochę przeszukałem sieć i znalazłem informację, że nie mam obowiązku
    przedstawiania takiego biletu, ale odniesienia do konkretnego paragrafu
    czy artykułu kodeksu pracy nie znalazłem. Pobieżne przejrzenie kodeksu
    też mi nie pomogło.

    Z góry dziekuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Marcin