PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Sabre-rekrutacja

  • 1. Data: 2006-05-23 06:06:00
    Temat: Re: Sabre-rekrutacja
    Od: "pachu" <W...@g...com>

    Ori napisau(a):

    > Rekrutacja jest wlasciwie ciagla

    Jacy specjalisci sa preferowani Java czy C++ ?

    --
    pachu

  • 2. Data: 2006-06-07 23:56:48
    Od: "Jaiger11" <j...@y...com>

    Ale zastanow sie czy warto .... popytaj ludzi bo nie wyglada to zbyt
    ciekawie ...

  • 3. Data: 2006-06-08 07:03:05
    Od: m...@g...com

    Moglbys jakos rozwinac mysl ?
    Cos Ci wiadomo co jest nie tak ?

    M.

    Jaiger11 napisał(a):
    > Ale zastanow sie czy warto .... popytaj ludzi bo nie wyglada to zbyt
    > ciekawie ...
    [cut]

  • 4. Data: 2006-06-08 14:10:32
    Od: "Ori" <o...@W...gazeta.pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Moglbys jakos rozwinac mysl ?
    > Cos Ci wiadomo co jest nie tak ?
    >
    > M=2E
    >
    > Jaiger11 napisa=B3(a):
    > [cut]

    Nigdzie nie jest idealnie. Ale gdyby byc takim wybrednym, to trzeba by bylo
    siedziec na bezrobociu i narzekac, ze mi sie przeciez nalezy
    Wolna wola kazdej osoby - mozna zawsze dopytac podczas rekrutacji o
    szczegoly. A problem pojawi sie dopiero,gdy cie beda chcieli zatrudnic ;-))))
    Pozdrawiam serdecznie

  • 5. Data: 2006-06-08 14:10:33
    Od: "Ori" <o...@W...gazeta.pl>