PracaGrupypl.praca.dyskusje › Papież i wolne 26 maja

  • 1. Data: 2006-05-23 07:54:42
    Temat: Papież i wolne 26 maja
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    1. Czy wolne 26 maja mają tylko urzędy, szkoły i kilka państwowych firm, czy
    tez zostało to ogłoszone narodowym świętem ?
    2. Czy oni to odpracują ?
    3. Czy święto jest na terenie całego kraju, czy tylko w miejscach
    pielgrzymek papieża ?

  • 2. Data: 2006-05-23 08:31:17
    Temat: Re: Papież i wolne 26 maja
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 23 May 2006 09:54:42 +0200, jaQbek [z pracy]
    <j...@p...null> wrote:

    > 1. Czy wolne 26 maja maj? tylko urz?dy, szko?y i kilka pa?stwowych firm,
    > czy
    > tez zosta?o to og?oszone narodowym ?wi?tem ?
    > 2. Czy oni to odpracuj? ?
    > 3. Czy ?wi?to jest na terenie ca?ego kraju, czy tylko w miejscach
    > pielgrzymek papie?a ?
    moja Zona (urzad) ma wolne bez odpracowywania, ja (prywatna firma) siedze
    i zdobywal kolejna gazele biznesu ;))

    Pozdrawiam

    Bonza

  • 3. Data: 2006-05-23 08:39:46
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Kuroi Bonza napisał(a):

    > moja Zona (urzad) ma wolne bez odpracowywania, ja (prywatna firma)
    > siedze i zdobywal kolejna gazele biznesu ;))

    I przy okazji pracował na jej wypłatę. ;)

    ch.

  • 4. Data: 2006-05-23 08:41:21
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    niestety musisz wiedziec ze ten rzad dzieli Polske na swoich i nie swoich
    Ci ktorzy maja cieple posadki w firmach panstwowych maja wolne nawet jak nie
    sa katolikami
    :]
    God bless America and at the end bless Poland

  • 5. Data: 2006-05-23 08:46:02
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    zasit napisał(a):
    > niestety musisz wiedziec ze ten rzad dzieli Polske na swoich i nie swoich
    > Ci ktorzy maja cieple posadki w firmach panstwowych maja wolne nawet jak nie
    > sa katolikami

    No teraz to nie wiem, czy jakiś niekatolik może liczyć na posadkę w
    firmie państwowej. Pewnie wymagają zaświadczenia od proboszcza, że się
    regularnie chodzi do kościoła. ;)

    ch.

  • 6. Data: 2006-05-23 09:17:31
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 23 May 2006 10:39:46 +0200, LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>
    wrote:

    > I przy okazji pracował na jej wypłatę. ;)
    i to dokladnie, bo nasze branze sa w zasadzie zwiazane (importer i Izba
    Celna) ;))

    Pozdrowko

    Bonza

  • 7. Data: 2006-05-23 09:20:43
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Tue, 23 May 2006 10:41:21 +0200, zasit <z...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Ci ktorzy maja cieple posadki w firmach panstwowych maja wolne nawet jak
    nie przesadzajmy...
    Widze po tym co sie w urzedzie u Zony dzieje, ze raz tam jest lepiej niz w
    sektorze prywatnym, a innym razem potrafia tak z roznymi zarzadzeniami
    przyp$#%^& pracownikom ze az czlowieka szlag trafia.

    Pewnie inaczej jest w ministerstwach i w Stolycy ;) ale w Kraku roznie
    bywa...

    Pozdrowko

    Bonza

  • 8. Data: 2006-05-23 10:13:32
    Od: Piciu <d...@W...gmail.com>

    Witam Wszystkich :)

    Tak poza tematem, te "wolne" to szczyt GŁUPOTY w naszym kraju!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski

  • 9. Data: 2006-05-23 10:18:23
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-05-23 12:13:32 +0200, Piciu <d...@W...gmail.com> said:

    > Witam Wszystkich :)
    >
    > Tak poza tematem, te "wolne" to szczyt GŁUPOTY w naszym kraju!

    Nie przesadzaj. My wyjeżdżamy w Góry Świętokrzyskie w piątek raniutko,
    aby nie było, że wycieczka nie na temat :) Unikniemy blokady miasta,
    rozmodlonych "tłumów" i świętej telewizji polskiej. Same plusy nie?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 10. Data: 2006-05-23 10:40:01
    Od: Piciu <d...@W...gmail.com>

    camel napisał(a):

> [...]
    > aby nie było, że wycieczka nie na temat :) Unikniemy blokady miasta,
    > rozmodlonych "tłumów" i świętej telewizji polskiej. Same plusy nie?

    Tak jest, są plusy i są większe głupoty, ale jakoś tak politycznie mi
    się tema skojarzył.