PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy i urlop

  • 1. Data: 2006-05-22 20:02:35
    Temat: Zmiana pracy i urlop
    Od: "nick" <s...@i...pl>

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie: jezeli zmieniam prace to czy obecny pracodawca moze
    sie nie zgodzic na urlop, ktory chce wziac w ostatnim miesiacu pracy?
    Zaznaczam, że urlop ten jest planowany duzo wczesniej.

    Dzieki za info.

  • 2. Data: 2006-05-24 18:30:58
    Temat: Re: Zmiana pracy i urlop
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nick" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie nie zgodzic na urlop, ktory chce wziac w ostatnim miesiacu pracy?
    > Zaznaczam, że urlop ten jest planowany duzo wczesniej.

    Możę się nie zgodzić, jeśli ma ważne powody.
    W takim przypadku musi Ci wypłacić ekwiwalent pieniężny,
    Zajrzyj do kodeksu pracy.