PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE O PRACE

  • 11. Data: 2003-12-07 14:31:50
    Temat: Re: PYTANIE O PRACE
    Od: k...@w...pl

    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > widze ze chyba trafilam na zla grupe niusow
    zadalam konkretne pytanie a tu sto bezsensownych odpowiedzi sie pojawia
    prosze wiec nie odpowiadac na mojego posta bo to mija sie z celem
    przepraszam ze w ogole cos tu napisalam

  • 12. Data: 2003-12-07 14:39:54
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    <k...@w...pl> wrote in message
> [...]

    Dopiero teraz? Kilka osob ci to tlumaczy, ale ty nie rozumiesz.

    > zadalam konkretne pytanie a tu sto bezsensownych odpowiedzi sie pojawia
    > prosze wiec nie odpowiadac na mojego posta bo to mija sie z celem
    > przepraszam ze w ogole cos tu napisalam

    Bezsensowne sa twoje teksty. Osmieszylas sie tylko pani "nerwowa".
    Wspolczuje przyszlemu pracodawcy.

    GreG

  • 13. Data: 2003-12-07 14:51:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 7 Dec 2003 15:31:48 +0100, k...@w...pl wrote:

    > widze ze chyba trafilam na zla grupe niusow
    Zgadza sie!

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 14. Data: 2003-12-07 14:52:28
    Od: k...@w...pl

    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z gory przepraszam tych ktorych urazilam ale w skutek tak dlugiego poszukiwania
    pracy czlowiek staje sie nerwowy
    jeszcze raz przepraszam

    przprpaszam jeszcze raz !

  • 15. Data: 2003-12-07 15:58:40
    Od: "Pawelek" <n...@y...com>

    Czesc

    Przede wszystkim Karolino nie powinnas sie tak unosic bo moim zdaniem nie
    jest warto (przepraszam za kolokwializm) "trzepac piany" z niektorymi
    uczestnikami grupy.
    Chociaz z jednej strony moze to byc zrozumiale (zaczepki innych ludzi) ze
    wzgledu na sytuacje na polskim rynku pracy, to prawda jest, ze to co kreuje
    Twoja klase to brak reakcji na zaczepne pytania, wywody o braku znajomosci
    netykiety czy kurs obslugi klawisza. Dopuki Twoj rozmowca zachowuje
    anonimowosc i zachowuje sie niepoprawnie, doputy nie warto angazowac sie z
    nim emocjonalnie w rozgrywki slowne.
    Z mojej strony zasugeruje, iz forma pisania duzymi literami jest utozsamiana
    z krzykiem.

    Ja swego czasu takze zareagowalem dosyc nerwowo na jeden paszkwil, chociaz
    rozwiazanie problemu mogloby byc zupelnie inne.

    Zadna z odpowiedzi nie traktuje o mozliwym rozwiazaniu w Twoim przypadku.
    Grupa na ktora powinnas sie udac to ta pt. pl.praca.szukana. Chociaz nie
    wiem, czy obecnie pracodawcy ja czytaja, majac powyzej uszu podan na biurku.

    Dobrze jest poszukac serwisu, gdzie prowadzony jest nabor kandydatow na
    stanowiska prawnicze, chociaz nie wiem, czy w TYM konkretnym przypadku to
    zadziala, poniewaz realia sa zupelnie inne w przypadku prawnikow.

    Pozdrawiam
    Pawelek

    "KAROLA" <k...@w...pl> wrote in message
    > WITAM MAM PYTANIE JESTEM PRAWNICZKA A JUZ PRAWIE ROK SZUKAM PRACY .DWA
    LATA
    > TEMU SKONCZYLAM STUDIA PRACOWALAM DO TEJ PORY W SADZIE I W KANCELARII
    RADCY
    > PRAWNEGO ORAZ NA TARGACH POZNANSKICH
    > ZNAM JEZYK ANGIELSKI NIEMIECKI ,SPRAWNA OBSLUGA KOMPUTERA, DOSWIADCZENIE
    > ZAWODOWE.OBECNIE ROBIE KURS Z ZAMOWIEN PUBLICZNYCH.MOZE W KONCU KTOS
    ZECHCE
    > MNIE ZARTUDNIC???? INETERSUJE MNIE TYLKO UMOWA O PRACE I GODNE
    WYNAGRODZENIE!!!

  • 16. Data: 2003-12-07 16:35:54
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@w...pl news:462b.000000a2.3fd32ecf@newsgate.onet.pl

    > lepiej zajac sie czyms innym niz weryfikowac moja pisownie
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I juz wiadomo czemu nie masz pracy
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!

    moze to brak opanowania i
    zarozumialosc???????????????????????????????????????
    ???????????????????????
    ???????????????????????
    ???????????????????????

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2003-12-07 16:42:18
    Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    DOSWIADCZENIE

    > Prosze nie byc ironicznym i bezczelnym kurs z obsługi komputera nie jest
    mi
    > potrzebny Szanowny Panie Sigurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Prosze lepiej zajac
    sie
    > czyms innym niz weryfikowac moja pisownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Oczywiście, że się zajmę. A Ty pewnie dalej będziesz się zastanawiać, kto
    jeszcze bierze udział w spisku mającym na celu odebranie Ci możliwości
    znalezienia pracy. I tak przez wiele, wiele lat...

    Sigurd Ironiczny i Bezczelny
    PS. Z wielką uwagą przeczytałem ekspresyjny list wysłany mi na priva.
    Niestety, niewiele z niego zrozumiałem...

  • 18. Data: 2003-12-07 16:45:57
    Od: "Asia Witek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "KAROLA" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > WITAM MAM PYTANIE JESTEM PRAWNICZKA A JUZ PRAWIE ROK SZUKAM PRACY .

    [ciach]

    tez skonczylam studia prawnicze, sporo znajomych z roku ma problem ze
    znalezieniem pracy wiec wiem o czym piszesz. Rozwiazan jest kilka:
    - przekwalifikowac sie totalnie (co zrobilam ;)
    - znalezc sobie nisze na rynku prawniczym i w tym sie specjalizowac
    - zrobic aplikacje
    - udzielac porad prawnych bez aplikacji (cos jakby drgnelo ostatnio na tym
    polu)
    - zostac na uczelni
    - robic podyplomowke np. z prawa UE ew. samemu sie doksztalcic w tym
    zakresie i uderzac gdzie sie da ;)
    - zastanowic sie czy na pewno dobrze sie wzielas za szukanie pracy. Masz
    wyzsze wyksztalcenie, znasz jezyki obce (btw jak znajomosc terminologii
    prawniczej?), masz praktyke, Poznan jest sporym miastem, wiec cos chyba
    mozna zrobic lepiej.

    Po za tym zastanow sie czy zastrzeganie ze interesuje Cie tylko "umowa o
    prace i godne wynagrodzenie" ma sens w Twojej sytuacji ;) Latwiej znalezc
    prace w ramach umowy zlecenia, zleceniodawcy placa calkiem przyzwoicie, a
    ubezpieczenie mozna sobie samemu wykupic.
    Mialabym jeszcze pare uwag, ale wszystko napisali juz przedpiscy, wiec nie
    bede sie powtarzac ;)

    powodzenia
    Asiek

  • 19. Data: 2003-12-07 16:55:18