PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w DTP

  • 1. Data: 2003-12-06 15:33:20
    Temat: Zarobki w DTP
    Od: "e_krzysztof" <e...@p...onet.pl>

    Witam. Mam pytanie do wszystkich zajmujących się DTP. Pracuję na stanowisku
    operatora DTP od 6 lat. Robię wszystko - kreacja, prepress itp. Dodatkowo mam
    wyższe wykształcenie i studia podyplomowe w zakresie reklamy. Ile Waszym
    zdaniem mogę oczekiwać? - tak realistycznie - na podstawie Waszych doświadczeń.
    Ile my w ogóle zarabiamy?
    Pozdrawiam, K

  • 2. Data: 2003-12-06 22:17:35
    Temat: Re: Zarobki w DTP
    Od: "Piotrek" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "e_krzysztof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyższe wykształcenie i studia podyplomowe w zakresie reklamy. Ile Waszym
    > zdaniem mogę oczekiwać? - tak realistycznie - na podstawie Waszych

    od 800 do 7000 pln.

    --
    cyqan