PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak dostać pracę REPA ?????????

  • 1. Data: 2003-12-06 19:01:39
    Temat: Jak dostać pracę REPA ?????????
    Od: "angelinka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktoś byłby tak miły i podpowiedział mi jak mam przekonać do siebie osoby
    na rozmowie kwalifikacyjnej na przedstawiciela medycznego. Bylam juz na kilku
    rozmowach ale niestety nie przeszlam ani razu do nastepnego etapu. Czesto
    pada pytanie: "Jak pani przekona lekarza do wypisania recepty na nasz lek? "
    oraz "prosze nas przekonać, dlaczego to właśnie panią mielbiśmy wybrać?" Może
    ktoś zna odpowiedz na któreś z tych pytań? Byłabym wdzieczna za każda
    wskazówkę.

  • 2. Data: 2003-12-06 20:01:23
    Temat: Re: Jak dostać pracę REPA ?????????
    Od: "Pawlos" <n...@t...pl>

    witam, a jestes po jakis studiach medycznych czy cos z tym pokrewnego? Paweł

  • 3. Data: 2003-12-06 22:35:21
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > pada pytanie: "Jak pani przekona lekarza do wypisania recepty na nasz lek? "

    Nie znasz slowa "Lapowka" ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2003-12-07 07:22:26
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Nie znasz slowa "Lapowka" ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Wie Pan, Panie Doktorze.... jeśli będzie Pan dokonywał zakupu naszych leków,
    to na Pana osobistym koncie będą się zbierały odpowiednie punkty. Po
    przekroczeniu odpowiedniego pułapu punktów - mamy naprawdę rewelacyjne
    nagrody włącznie z wycieczkami do ciepłych krajów...

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-12-07 10:23:08
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > przekroczeniu odpowiedniego pułapu punktów - mamy naprawdę rewelacyjne
    > nagrody włącznie z wycieczkami do ciepłych krajów...

    Tam na korytarzu czeka nastepnych kilkunastu pacjentow. Wiem ze sie panu
    juz limit wyczerpal ... i ma pan teraz duzo czasu, moze wybralby sie pan
    z nasza firma na wakacje ? Taka Angola np. .... tam zrealizowalby pan
    swoje marzenia na tle zawodowym ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2003-12-07 14:45:11
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message

[...]

    Lapowkarstwo... Nie dziwie sie, ze mlodzi lekarze wytrzymuja w takich
    firmach 1-2 lata, mimo, ze zarabiaja spore pieniadze. Wola 10x mniej
    za praktyke w zawodzie.

    GreG

  • 7. Data: 2003-12-07 23:27:44
    Od: "angelinka" <a...@W...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2003-12-07 23:35:59
    Od: "ania z" <a...@W...gazeta.pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> napisał(a):

    > Nie znasz slowa "Lapowka" ?

    Doskonale znam sposób w jaki sa przekonywani lekarze za pomocą łapówek ale
    przecież nie powiem o tym na rozmowie kwalifikacyjnej. To już raczej skresla
    mnie na wstepie. No chyba , ze sie myle?????

  • 9. Data: 2003-12-08 00:15:44
    Od: "Bartek" <b...@p...e-wro.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Nie znasz slowa "Lapowka" ?

    Brrrrr, a ja naiwny myślałem, że lekarz zawsze stara się wybrać optymalne w
    danym przypadku lekarstwo. Nasza fenomenalna rzeczywistość zaskakuje mnie na
    każdym kroku :(

    Bartek

  • 10. Data: 2003-12-08 00:27:13
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Bartek" <b...@p...e-wro.pl> wrote in message

> [...]
    > danym przypadku lekarstwo. Nasza fenomenalna rzeczywistość zaskakuje mnie

    Lekarz zapisze lekarstwo ODPOWIEDNIE. Ale czy optymalne - szczegolnie jesli
    chodzi
    o cene - to zalezy od... powiedzmy czynnikow zewnetrznych :)

    GreG