PracaGrupypl.praca.dyskusje › PYTANIE O PRACE

  • 21. Data: 2003-12-07 19:13:57
    Temat: Re: PYTANIE O PRACE
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    KAROLA wrote:

    > MAIL:k...@w...pl PROSZE O ODPOWIEDZI

    NTG

  • 22. Data: 2003-12-08 08:06:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:462b.000000d4.3fd33eab@newsgate.onet.pl...

    > Z gory przepraszam tych ktorych urazilam ale w skutek tak dlugiego
    poszukiwania
    > pracy czlowiek staje sie nerwowy
    > jeszcze raz przepraszam
    >
    > przprpaszam jeszcze raz !

    Przeprosiny przyjmuję.
    A teraz powaznie i na spokojnie. Widac, ze jestes tutaj nowa i nie stosujesz
    sie do obowiazujacych regul. Zazywaja sie one netykieta i sa zamieszczone np
    tu http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    Nieswiadomie zlamalas kilka podstawowych zasad, np:
    - "Odpisując na list, nie cytuj go w całości, a zostaw tylko to co
    niezbędne, a do czego odnosi się Twój komentarz. Szczególnie naganne jest
    cytowanie czyjegoś podpisu (sygnaturki)".
    - "Sam cytat powinien zawsze poprzedzać Twój komentarz."
    - Nie należy pisać CAPS LOCKIEM, bo oznacza to, że krzyczysz na innych

    Dobrze jest sie tez zastosowac do twego punktu:
    "W ogóle dobrze jest poczytać daną grupę przez co najmniej tydzień, zanim
    weźmie się czynny udział w jej życiu."

    Zapraszamy do dyskusji po dostosowaniu sie do panujacych na polskim usenecie
    obyczajów. Nie przejmuj sie, po moim 1 wejsciu na usenet tez rugi dostalem.

    --
    SQLwysyn

  • 23. Data: 2003-12-08 10:14:45
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On 7 Dec 2003 14:44:48 +0100
    k...@w...pl wrote:

    > Prosze nie byc ironicznym i bezczelnym kurs z obsługi komputera nie
    > jest mi potrzebny Szanowny Panie Sigurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Prosze
    > lepiej zajac sie czyms innym niz weryfikowac moja pisownie
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Moze i nie kurs komputera, ale kurs poprawnej pisowni to napewno.
    Ciekawe, czy w szkole tez pisalas wypracowania drukowanymi literkami?

    No i jeszcze troche pokory by sie przydalo.

    W Usenecie nie jest przyjete pisanie drukowanymi literkami. Tak pisza
    tylko Ci co nie znaja netykiety (sami sobie tym wystawiajac zle
    swiadectwo) albo Ci, co spamuja (jeszcze gorzej).

    Oczywiscie sobie mozesz pisac wszystko drukowanymi, co najwyzej
    wyladujesz w kill-file - ale pracy w ten sposob nie znajdziesz, dajac
    TAK napisane ogloszenie _nie na tej grupie_.

    HINT: pl.praca.szukana

    PS: w tym kontekscie chwalenie sie swoimi bardzo dobrymi kwalifikacjami
    i jeszcze wrzeszczenie na ludzi, co zwracaja Ci uwage na niestosownosc
    tak napisanego ogloszenia zakrawa co najmniej na bezczelnosc i bute.

    PS2: nastepnym razem zanim wdepniesz na jakies forum zapoznaj sie moze z
    zasadami na nim obowiazujacymi. I nie zaczynaj od wywierania negatywnego
    wrazenia - na potencjalnych pracodawcach.
    Moze to przyspieszy znalezienie pracy...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 24. Data: 2003-12-08 10:17:55
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On 7 Dec 2003 15:31:48 +0100
    k...@w...pl wrote:

> [...]

    tak.
    ale opisy grup moglas przeczytac _zanim_ wyslalas ogloszenie.

    > zadalam konkretne pytanie a tu sto bezsensownych odpowiedzi sie
    > pojawia

    nie sto i nie bezsensownych. wrecz przeciwnie - _bardzo_ sensowne.

    nie wiem, co chcialas osiagnac tym swoim ogloszeniem a potem swoimi
    odpoowiedziami.
    wiem natomiast, co osiagnelas: zniechecilas do siebie chyba wszystkich
    czytajacych ta grupe.

    PS: zycze powodzenia w TAKIM szukaniu pracy.
    w ten sposob to jej predko nie znajdziesz.

  • 25. Data: 2003-12-08 10:43:48
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "SQLwysyn" w wiadomości news:br1bg7$g5k$1@mamut.aster.pl napisal(a):

    > - Nie należy pisać CAPS LOCKIEM, bo oznacza to,
    > że krzyczysz na innych

    Nie popadajmy w paranoje z tym krzykiem. Najwazniejsze jest to, ze dluzszy
    tekst pisany drukowanymi literami czyta sie duzo gorzej pisany normalna
    'czcionka'.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 26. Data: 2003-12-08 22:11:08
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-12-07 15:02:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *k...@w...pl* skreślił te oto słowa:

    > co Ty nie powiesz????? TOBIE Rowniez naucz sie pisac najpierw poprawniej
    > ortografii a dopiero pozniej odpisywac na posty!!!!!

    Ja juz wiem dlaczego nie mozesz znalezc pracy... dziwne, ze Ty przez rok
    sie nie zorientowalas...
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

  • 27. Data: 2003-12-09 08:21:04
    Od: "Marzena J." <m...@i...pl>

    <k...@w...pl>
    :
    > sie

    > co Ty nie powiesz????? TOBIE Rowniez naucz sie pisac najpierw poprawniej
    > ortografii a dopiero pozniej odpisywac na posty!!!!!

    i moze to jest odpowiedz na Twoje pytanie dlaczego tak ciężko jest o pracę
    dla Ciebie :-)

    marzena

  • 28. Data: 2003-12-09 08:41:45
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    Pani Karolino,

    prosze nie przejmowac sie uwagami tutejszych malkontentow i zyciowych
    nieudacznikow. niestety, dla wiekszosci z nich, ta lista dyskusyjna
    pozostaje jedynym miejscem gdzie leczyc moga swoje kompleksy.
    naprawde skrajna glupota i prostactwem sa grozby spamu na tel. komorkowy
    przez jednego z takich nieudacznikow... naprawde takiego smiecia nie warto
    przepraszac Pani Karolino. niech zamieni slowa w czyny, a Pani jako prawnik
    juz wie co z tym zrobic.
    a do Was nieudacznicy i zyciowi przegrancy: dajcie sobie spokoj z tym ciaglym
    wytykaniem cudzych bledow, potkniec nieznajomosci netykiety bo jestescie po
    prostu zarowno smieszni i zalosni.

    PS. Pani Karolino, zycze powodzenia w poszukiwaniu pracy.
    Uda sie Pani na pewno!!! :-)

    Uklony,

    Greego

  • 29. Data: 2003-12-09 10:43:04
    Od: k...@w...pl

    Witam
    Fakt po raz pierwszy korzystam i biore udział w grupach dyskusyjnych
    Przepraszam wszystkich za moje potkniecia i poplenione błedy ale poczatki sa
    trudne, wiec prosze o wyrozumiałosc i wybaczenie wszystkcih których
    uraziłam.Przeczytałam wszystkie zasady i postaram sie do nich stosowac, chociaz
    musze przyznac ze tyle negatywnych komentarzy zniecheciło mnie do dalszych
    posuniec w rozmowach na owych grupach i chyba jednak nie bede brała udziału w
    rozmowach zarowno dajac swoje posty jak i odpowiadajac na nie
    Z gory wszytkich jeszcze raz przepraszam
    pozdrawiam wszystkcih ktorzy sie wypowiedzieli
    z powazaniem
    Karolina

  • 30. Data: 2003-12-09 11:00:17
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > posuniec w rozmowach na owych grupach i chyba jednak nie bede brała udziału w
    > rozmowach zarowno dajac swoje posty jak i odpowiadajac na nie

    Spokojnie, jeszcze nie bylo tak zle.
    Na jednej z grup widzialem rade, ze jak ktos chce zobaczyc prawdziwa zadyme, to
    niech wejdzie na grupe "homo" i powie im, ze ich preferencje seksualne sa
    nienormalne

    pzdr
    Krzysztof