PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL

  • 11. Data: 2002-12-11 20:22:42
    Temat: Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Dorota p...@c...pl napisał :

    > Chętnie się dołożę do "obsługi" pana Buczyńskiego.
    > Dzisiaj tez uraczył mnie mailem. Co robimy???
    > Pozdrawiam Dorota

    wyślijmy wszycy emalie na a...@t...pl
    moze sukinsyny w końcu zareagują

    oczywiście z nagłowkami i i informacją że wcześniej szafował takim
    gównem na grupach dyskusyjnych

  • 12. Data: 2002-12-11 20:50:58
    Od: "manieks" <s...@w...ds14.agh.edu.pl>

    > jak ci sie nie chce to wrzuc ten adres do kill-file i tyle.
    > --
    I co Ci to da ? Ja dostaje dziennie 3-4 sztuki takiego gówn....z i to
    napewno nie z jednego adresu.

  • 13. Data: 2002-12-11 21:12:30
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wyślijmy wszycy emalie na a...@t...pl
    > moze sukinsyny w końcu zareagują
    >
    > oczywiście z nagłowkami i i informacją że wcześniej szafował takim
    > gównem na grupach dyskusyjnych

    :) hey wszystkim... jak pisalem tego pierwszego posta, to zapomnialem dodac
    ';)' co drugie slowo, wiec nie bijcie... co do ew. ruchu ktory moglbym
    wygenerowac, a tym samym utrudnic zycie innym, to moge tylko powiedziec, ze
    1000 maili ze slowem SPAM w tytule, nie generuje duzego ruchu, a odrazu sie
    rzuca w oczy :)... a w dodatku watpie zeby te pAN czytal swojego maila, bo
    np. domena program21.pl nieistnieje... :) , a CC przy odpowiedz jest (wiec
    ktos moglby dostac swoj spam spowrotem jako zwrot :) , wiec uwazac :) )

    to tyle na temat ew. dzialan zaczepno obronnych wspomanianych wczesniej.
    Oczywiscie poszedl mail do Pana Andrzeja Buse z TPSA (a...@t...pl) i do WP
    (a...@w...pl) :) a swoja droga to ciekawy zbieg okoliczonsci, ze na swiecie
    zyje tylu panow o inicjale A i nazwisku Buse :))))))

    Tomek

    PS, na swoja oborne, w temacie braku usmieszkow mam tylko godzine pisania
    maila :)

  • 14. Data: 2002-12-11 22:00:03
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    manieks wrote:

    > I co Ci to da ? Ja dostaje dziennie 3-4 sztuki takiego gówn....z i to
    > napewno nie z jednego adresu.

    Każdego spamera z WP przekazuję do ich abuse - jeszcze mi się
    nie zdarzyło, żeby nie odpowiedzieli...

    Acha: mam konto darmowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 15. Data: 2002-12-12 02:15:20
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "manieks" <s...@w...ds14.agh.edu.pl> writes:

    > I co Ci to da ? Ja dostaje dziennie 3-4 sztuki takiego gówn....z i to
    > napewno nie z jednego adresu.

    to mi da, ze takie maile sa przefiltrowywane i w ogole do mnie nie
    dochodza.
    nie zasmiecaja mi skrzynki.
    panial?

    oczywiscie, jesli ktos sie uprze i zrobi mailbombing (np. dziennie 200
    mb mailosmieci) to wtedy ta metoda nie pomaga - ale wtedy kazdy
    provider odetnie dostep takiemu komus, bo na tym poziomie spam juz
    zapycha powaznie serwer.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 16. Data: 2002-12-12 05:55:17
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Tomasz Jaszowski t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl napisał :

> [...]
    > (a...@t...pl) i do WP (a...@w...pl) :) a swoja droga to ciekawy
    > zbieg okoliczonsci, ze na swiecie zyje tylu panow o inicjale A i

    hmmm
    a ja myślałem ze chodzi o Adama Buse ...
    :(

  • 17. Data: 2002-12-12 09:46:58
    Od: "Arkadiusz Gradkowski" <a...@w...pl>

    "sqrczak" <j...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > hmmm
    > a ja myślałem ze chodzi o Adama Buse ...
    > :(

    no a mi sie wydawalo zeo to jednak jakas pani, moze anna albo cus w tym
    stylu?!;-)
    --
    pozdrawiam
    arek

  • 18. Data: 2002-12-12 23:39:01
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Arkadiusz Gradkowski wrote:

    > no a mi sie wydawalo zeo to jednak jakas pani, moze anna albo cus w
    > tym stylu?!;-)

    No, przecież to cała rodzina !

    Adam, Anna, Andrzej, Alfons, Antoni, Adalbert, Anzelm, Alicja, Amelia...
    to w samej Polsce... ;-)

    --
    Y.

    PS. Popieram zgłoszenie do abuse... :D
    PS2. Czasem stosuje sposób chyba skuteczny...
    Odpowiadam na spam, ale przedstawiam od razu propozycję, że owszem, ale
    albo prosze mi płacić od godziny, albo natychmiast prosze usunąć mój
    email z wszelkich baz danych. Trzecią możliwościa, jaką przedstawiam,
    jest podanie do wszelkich możliwych służ abuse... Od jakiegoś czasu nie
    dostaję już spamu z Polski ;-))
    Skutkuje nawet na tych, co każą odpisywac się, klikać, itp., w celu
    wypisania się z listy mailingowej... ;-)