PracaGrupypl.praca.dyskusje › WWW w ramach pracy dyplomowej

  • 1. Data: 2002-12-10 18:39:34
    Temat: WWW w ramach pracy dyplomowej
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Witam
    Jestem studentką V roku, poszukuję firmy chętnej do współpracy ze mną
    podczas pisania pracy dyplomowej. Część praktyczna pracy obejmuje wykonanie
    witryny WWW promującej firmę, jej produkty oraz umożliwiającą składanie
    zamówień drogą mailową.
    Firmy zainteresowane współpracą proszę o kontakt mailowy

    e...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-12-10 21:14:10
    Temat: Re: WWW w ramach pracy dyplomowej
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Ewa wrote:

> [...]
    > zamówień drogą mailową.
    > Firmy zainteresowane współpracą proszę o kontakt mailowy

    A nie lepiej rozwiesic takie cos w szkolach informatycznych (wyzszych i
    policealnych). Moze ktos sie zalapie na prace dyplomowa w duecie. Na
    wszelki wypadek informuje, ze prace magisterska pisana w duecie przez
    absolwentow dwoch szkol juz widzialem (oczywiscie na okladce zawsze byla
    jedna osoba ;) ).

    Flyer

  • 3. Data: 2002-12-12 16:27:35
    Od: "Tomasz Bednarczuk" <t...@g...pl>

    a co studiujesz i gdzie? tak pytam z ciekawości, chciałbym wiedzieć gdzie
    dają magistra (zgadłem?) za stronke www

    pozdrawiam

    Tomek

  • 4. Data: 2002-12-15 23:16:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 12 Dec 2002 17:27:35 +0100), "Tomasz
    Bednarczuk" <t...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >a co studiujesz i gdzie? tak pytam z ciekawości, chciałbym wiedzieć gdzie
    >dają magistra (zgadłem?) za stronke www

    A skąd wiesz jaka to ,,stronka''? Może w stylu www.onet.pl ? :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert