PracaGrupypl.praca.dyskusje › MERCHANDISER

  • 1. Data: 2002-12-10 17:35:53
    Temat: MERCHANDISER
    Od: k...@o...pl

    NA CZYM POLEGA DOKLADNIE TA PRACA , JAKA KASE MOZNA ZAROBIC, OD CZEGO ZALEZA
    ZAROBKI, JAK NORMOWANY JEST CZAS PRACY...JESLI MOZESZ MI ODPOWIEDZIEC CHOC NA
    JEDNO Z TYCH PYTAN TO BEDEE WDZIECZNY A JAK NIE MASZ POJECIA TO DARUJ SOBIE
    DURNE DOCINKI!!! DZIEKI.

  • 2. Data: 2002-12-10 18:42:52
    Temat: Re: MERCHANDISER
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ODPOWIEDZIEC CHOC NA JEDNO Z TYCH PYTAN TO BEDEE WDZIECZNY A JAK NIE
    > MASZ POJECIA TO DARUJ SOBIE DURNE DOCINKI!!! DZIEKI.

    *NIE KRZYCZ TAK BO MOZESZ ZAGŁUSZYĆ ODPOWIEDZI !!!!!!!!!!!*

  • 3. Data: 2002-12-10 18:49:49
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Jak nie robić głupich docinków chłopie jak z dnia 05.12.02 twój post jak byk
    w tym samym temacie stoi !!!!! Osoby ci odpowiedziały !

    MASZ AMNEZJĘ ??????

    Wrangler

  • 4. Data: 2002-12-10 18:52:14
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    nie karmić trolla !!!!

    Wrangler

  • 5. Data: 2002-12-10 20:18:25
    Od: k...@o...pl

    > Jak nie robić głupich docinków chłopie jak z dnia 05.12.02 twój post jak byk
    > w tym samym temacie stoi !!!!! Osoby ci odpowiedziały !
    >
    > MASZ AMNEZJĘ ??????
    >
    > Wrangje
    jesli nie masz pojecia na ten temat to po jaki h.. sie odzywasz pisalem zeby
    Debile darowli sobie durne docinki!!! niedociera do twego pustego baniaka !!!

  • 6. Data: 2002-12-10 21:10:20
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

    > jesli nie masz pojecia na ten temat to po jaki h.. sie odzywasz pisalem
    zeby
    chyba ch..

    ps
    co to jest MERCHANDISER ?

    pozdr
    shimon

  • 7. Data: 2002-12-10 21:49:58
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    > ps
    > co to jest MERCHANDISER ?

    Wykladacz towaru na polki w marketach .

    --
    SLaw
    GG 2388535

  • 8. Data: 2002-12-11 11:14:28
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > jesli nie masz pojecia na ten temat to po jaki h.. sie odzywasz pisalem
    zeby
    > Debile darowli sobie durne docinki!!! niedociera do twego pustego baniaka
    !!!

    chyba niedotarły do ciebie odpowiedzi mądrzejszych w temacie z dnia 05.12.02
    !
    no coments .....

    Wrangler

  • 9. Data: 2002-12-11 11:49:07
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > zeby
    > chyba ch..
    >
    > ps
    > co to jest MERCHANDISER ?

    Merchandise: próbować sprzedać usługi lub produkty, używając metod
    takich jak reklama. Jeśli produkt jest dobrze "merchandisowany",
    powinien się dobrze sprzedawać.
    Tyle słownik Longmana, w wolnym przekładzie - polecam.

    Pzdr: Dogbert