PracaGrupypl.praca.dyskusje › V.E.B.S.O., Quixtar, Amway

  • 1. Data: 2002-12-10 20:08:54
    Temat: V.E.B.S.O., Quixtar, Amway
    Od: "Artur" <a...@r...wroc.pl>

    Witam serdecznie.

    Co sadzicie o tych firmach? Czy to jest mamienie ludzi (finansowe
    sekty), czy rzeczywista mozliwosc zarobku.
    Mialem kiedys stycznosc z Amwayem jako obserwator - moje
    stwierdzenie - towar bardzo drogi i jakosciowo beznadziejny.
    Teraz np. istniejaca 3 lata firma V.E.B.S.O za bardzo nie przyznaje
    sie (na poczatku) do Amwaya.
    Z psychologicznego punktu widzenia jest to granie na najnizszych
    ludzkich pobudkach - pieniadze, wycieczki.
    Marketingowo (werbowanie) niczym te firmy sie nie roznia.

    Co myslicie o tym? Czekam z zainteresowaniem na Wasze
    posty. Moze ktos ma dlugoletnie doswiadczenie?

    Pozdrawiam
    Artur
    a...@i...pl

  • 2. Data: 2002-12-10 21:06:23
    Temat: Re: V.E.B.S.O., Quixtar, Amway
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Artur! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Co myslicie o tym? Czekam z zainteresowaniem na Wasze
    > posty. Moze ktos ma dlugoletnie doswiadczenie?

    Podejrzewam, ze wiekszosc z tego co ci sie wydaje, wydaje sie rowniez
    wiekszosci grupowiczow :).

    Jezeli chcesz poczytac posty zwiazane z tematem MultiLevelMarketingu,
    polecam pzejrzec archiwum grupy na google.pl poszukujac slow: MLM, Amway,
    Herbalife. Sporo tego bylo.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-12-11 11:19:01
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jezeli chcesz poczytac posty zwiazane z tematem MultiLevelMarketingu,
    > polecam pzejrzec archiwum grupy na google.pl poszukujac slow: MLM, Amway,

    Jest to taki sam handel, jak każdy inny, tyle, że stopień indoktrynacji
    sprzedawcy przekracza normy możliwe do zaakceptowania przez większość
    chętnych.
    Wiele produktów ma cenę wyższą o tzw. wartość dodaną, polegającą na tym,
    że nie kupisz tych produktów gdzie indziej. Przykłądem takiego produktu
    mogłaby być np. płyta DVD w drewnianym pudełku (równowartość 5$)
    sprzedawana za 100$ z informacją, że warta jest 300$ - bo nikt na
    świecie nie oferuje płyt DVD w drewnianych pudełkach.
    Quixtar startując w Polsce nie podawał swego związku z Amway, a jedynie
    wymieniał firmy Microsoft,......, Skoda, ...... i cała gamę innych,
    znanych, o których związek z Amway nikt by nie pdejrzewał. Moją czujność
    obudziło naciśnięcie jakiegoś guzika na stronie - pojawił się napis o
    tym , do kogo należy znak handlowy i nazwa Amway. Kontekst był taki, że
    równie dobrze mogło pjawić się info o przydatności musztardy w żywieniu
    kosmitów. Po wejściu na stronę amerykańską Q. wątpliwości zniknęły.

    Jeżeli potrafisz patrzeć na zielony słoik i z pełnym przekonaniem mówić,
    że jest niebieski (zawartość słoika może być całkiem przydatna i możliwa
    do zdobycia za 20% ceny, którą oferujesz) to z pewnością jest to praca
    dla Ciebie.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-12-11 20:30:27
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Artur <a...@r...wroc.pl> wrote:
    > Witam serdecznie.

    > Co sadzicie o tych firmach? Czy to jest mamienie ludzi (finansowe
    > sekty), czy rzeczywista mozliwosc zarobku.

    Tak, dla tych, co na górze.

    > Mialem kiedys stycznosc z Amwayem jako obserwator - moje
    > stwierdzenie - towar bardzo drogi i jakosciowo beznadziejny.

    A Quixtar, to niby coś innego? Toż to Amway w innej nazwie.

    --

  • 5. Data: 2002-12-22 21:09:49
    Od: "Tomek" <p...@p...onet.pl>

    ....BRACIA I SIOSTRY w.... Amwayu. :)))