PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!

  • 1. Data: 2009-07-21 11:08:00
    Temat: PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Od: Michu <m...@o...pl>

    Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy
    jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku?
    Czy chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi
    ofertami, które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!!
    To dlatego stałem się Pracownikiem emailowym.
    Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo niskie koszty
    ogólne i
    mogę wykonywać cala moja prace w zaciszu i wygodzie mojego własnego
    domu, według mojego rozkładu. Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do
    5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000-15.000 w pełnym wymiarze
    czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!. Nie potrzeba żadnych
    opłat z góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem
    do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego
    przyszłego życia! W celu
    uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się m...@o...pl

  • 2. Data: 2009-07-21 12:24:47
    Temat: Re: PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    Michu pisze:
> [...]
    > opłat z góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem
    > do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego

    Naiwnych nie sieją, sami się rodzą. ;)

    A ta sieć "e-mail" to co to za sieć? Ja mam sieć UPS czy może być?

  • 3. Data: 2009-07-21 12:29:43
    Od: Michu <m...@o...pl>

    On 21 Lip, 12:24, mecenas <m...@o...pl> wrote:

    > Naiwnych nie sieją, sami się rodzą. ;)
    >
    > A ta sieć "e-mail" to co to za sieć? Ja mam sieć UPS czy może być?- Ukryj cytowany
    tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    obojetnie jaka siec...
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-07-21 12:52:03
    Od: djinn <d...@w...pl>

    Michu pisze:
    > obojetnie jaka siec...

    To chyba jakieś żarty...
    Ręce opadają.

  • 5. Data: 2009-07-21 13:02:50
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Michu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > obojetnie jaka siec...

    szara sieć

    e.

  • 6. Data: 2009-07-21 16:39:22
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    djinn pisze:

    > To chyba jakieś żarty...
    > Ręce opadają.

    i majtki też :(

  • 7. Data: 2009-07-21 19:50:50
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Lip, 18:39, Mecenas <m...@o...pl> wrote:

    >   i majtki też :(

    a jak tak to rece w gore.

    siec rybacka.

  • 8. Data: 2009-07-22 07:58:55
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "djinn" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba jakieś żarty...
    > Ręce opadają.

    Albo wzrost bezrobocia.

  • 9. Data: 2009-07-22 08:25:05
    Od: djinn <d...@w...pl>

    Józek pisze:
    > Albo wzrost bezrobocia.

    Szkoda tylko, że łapią się aż tak beznadziejnych ,,metod zarobkowych''.
    Szkoda ich czasu. Lepiej zrobiliby coś naprawdę pożytecznego. A tak
    nabijają cwaniakom portfele.

  • 10. Data: 2009-07-23 08:05:43
    Od: "tumek" <t...@i...com>

    obojetnie jaka siec...
    pozdrawiam

    buhahaha
    szkoda ze sie nie podpisal heheh ale sie usmialem. obojetnie haha no dobra
    ja mam siec imeil [jak zwykl mowic moj szef] no to tez moze byc,nie?

    tumek