PracaGrupypl.praca.dyskusje › księgowa - Warszawa

  • 1. Data: 2009-07-18 19:56:33
    Temat: księgowa - Warszawa
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Witam,
    czy ktoś może podzielić się informacją, ile zarabia księgowa w Warszawie?
    Interesują mnie takie stanowiska jak samodzielna i główna księgowa.
    Za odpowiedzi z góry dziękuję :)
    AM

  • 2. Data: 2009-07-19 09:59:20
    Temat: Re: księgowa - Warszawa
    Od: "Adam" <A...@p...eu>

    "AM" <p...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > czy ktoś może podzielić się informacją, ile zarabia księgowa w Warszawie?
    > Interesują mnie takie stanowiska jak samodzielna i główna księgowa.

    14000 brutto, ale babka pracuje w duzej korporacji fmcg (3000 osob) od 9 lat
    ma pod soba okolo 20 osob, itd.
    pewnie rozbieznosci beda duze, zalezy od firmy, moza byc GK w 20 osobowej
    firmie i zatrudniajacej 2000 osob

    Adam

  • 3. Data: 2009-07-19 12:22:23
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h3uqu2$9lj$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Adam* wrote:
> [...]
    > pewnie rozbieznosci beda duze, zalezy od firmy, moza byc GK w 20
    > osobowej firmie i zatrudniajacej 2000 osob

    Ok 30 tys brutto (pewnie juz sporo powyzej) GK w firmie ponad 5000 osob. Nie
    wiem ile jest w dziale.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-07-19 14:53:24
    Od: "AM" <p...@p...fm>

> [...]
    > ma pod soba okolo 20 osob, itd.
    > pewnie rozbieznosci beda duze, zalezy od firmy, moza byc GK w 20 osobowej

    dzięki, dzięki :)
    A w jakiś mniejszych firemkach? Albo nawet w biurach rachunkowych...
    wszelkie informacje mile widziane ;)

  • 5. Data: 2009-07-19 15:01:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-19, AM <p...@p...fm> wrote:

    [...]

    > A w jakiś mniejszych firemkach? Albo nawet w biurach rachunkowych...
    > wszelkie informacje mile widziane ;)

    To jest pytanie z gatunku "ile kosztuje mały samochód osobowy".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-07-19 16:08:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-19, AM <p...@p...fm> wrote:

    [...]

    > dzięki, dzięki :)
    > A w jakiś mniejszych firemkach? Albo nawet w biurach rachunkowych...
    > wszelkie informacje mile widziane ;)

    Jednak masz fuksa:
    http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,98557,6828458,Wy
    nagrodzenia_w_dzialach_ksiegowosci_w_2008_roku.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-07-19 18:49:20
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 16:53:24 +0200, AM napisał(a):

    > A w jakiś mniejszych firemkach? Albo nawet w biurach rachunkowych...
    > wszelkie informacje mile widziane ;)

    firma 70osob, pod spodem 5 ksiegowych/fakturzystek, ok 12 brutto
    --
    marcin