PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwani pracownicy. OD ZARAZ.

  • 1. Data: 2009-07-15 16:08:30
    Temat: Poszukiwani pracownicy. OD ZARAZ.
    Od: Eugenia Warecka <m...@g...com>

    Praca polega na rozpowszechnianiu materiałów edukacyjnych. Dowolne
    godziny pracy, darmowe materiały szkoleniowe oraz dokładne instrukcje.
    Wymagany dostęp do Internetu, umiejętność posługiwania się programem
    Word, chęć do pracy! Bardzo dobre warunki pracy oraz zarobki. Osoby
    zainteresowane proszę o kontakt: m...@g...com

  • 2. Data: 2009-07-15 16:24:34
    Temat: Re: Poszukiwani pracownicy. OD ZARAZ.
    Od: r...@m...com

> [...]
    > Wymagany dostęp do Internetu, umiejętność posługiwania się programem
    > Word, chęć do pracy! Bardzo dobre warunki pracy oraz zarobki. Osoby

    Gdzie można się zgłosić na rozmowę i podpisać umowę o pracę?

  • 3. Data: 2009-07-15 17:43:24
    Od: "Eugenia Warecka" <m...@g...pl>

    r...@m...com napisał(a):

    > Gdzie można się zgłosić na rozmowę i podpisać umowę o pracę?

    W dupie!

    m...@g...com

  • 4. Data: 2009-07-15 17:49:50
    Od: "Adam" <1...@o...pl>

    "Eugenia Warecka" <m...@g...pl> wrote in message

    > W dupie!

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))))))))))))))))

  • 5. Data: 2009-07-15 18:40:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 15 Jul 2009 17:43:24 +0000 (UTC), Eugenia Warecka napisał(a):

    > W dupie!

    Dawno tak szczerego leminga nie widziałem ^_^

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2009-07-16 08:44:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 20:40:57 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Dawno tak szczerego leminga nie widziałem ^_^

    eugenii chyba nie idzie rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych :)))))

  • 7. Data: 2009-07-16 13:12:52
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Eugenia Warecka wrote:

    > W dupie!
    >
    > m...@g...com

    No pięknie się pani zaprezentowała przed milionami słuchaczy. ;-)

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

  • 8. Data: 2009-07-16 14:15:18
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No pięknie się pani zaprezentowała przed milionami słuchaczy. ;-)

    Ech Miszczowie Inteligencji.
    Przecież to pisały dwie różne osoby :->

  • 9. Data: 2009-07-16 16:25:46
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Baloo wrote:

    > Ech Miszczowie Inteligencji.
    > Przecież to pisały dwie różne osoby :->

    Nie sprawdzałem tego, bo dla efektu humorystycznego nie ma to znaczenia.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

  • 10. Data: 2009-07-16 20:15:18
    Od: r...@m...com

    > Nie sprawdzałem tego, bo dla efektu humorystycznego nie ma to znaczenia.

    Mozna z duzym prawdopodobienstwem przypuszczac, ze autor ogloszenia miał na
    mysli to samo, co napisala osoba podszywajaca sie.