PracaGrupypl.praca.dyskusje › PR asystentka Warszawa

  • 1. Data: 2004-11-05 17:47:16
    Temat: PR asystentka Warszawa
    Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net>

    Witam,
    Mam pytanie - ile mogę zażyczyć sobie jako asystentka w firmie
    PR w Warszawie?
    Nie wiem na razie co konkretnie mi zaproponują,
    jednak chciałabym znać widełki zarobkowe.
    Mam doświadczenie, ale nie w tym zawodzie, tylko w dziennikarstwie
    (kilka lat), wykształcenie wyższe, jeden dobry język.

    sylwia

  • 2. Data: 2004-11-05 20:09:02
    Temat: Re: PR asystentka Warszawa
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam doświadczenie, ale nie w tym zawodzie, tylko w dziennikarstwie
    > (kilka lat), wykształcenie wyższe, jeden dobry język.
    Moja koleżanka wykształcona kierunkowo mgr + dodatkowe studia wieczorowe, 2
    języki, praktyka: 2 lata w agencji PR oraz jako samodzielny PR, 2 lata temu
    dostała pracę w Wawie w agencji reklamowej jako PR za 800 zł na rękę. Kiedy
    z nią rozmawiałam, była zadowolona....

    --
    mangha
    Can the darkness be as empty as it seems

  • 3. Data: 2004-11-06 07:27:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    R...@t...pl news:cmgmm4$aot$1@nemesis.news.tpi.pl

    > dostała pracę w Wawie w agencji reklamowej jako PR za 800 zł na rękę.
    > Kiedy z nią rozmawiałam, była zadowolona....

    Do _przezycia_ w wlasnym, malutkim mieszkaniu potrzeba w WaWie ok
    1000pln/mc o ile pamietam?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 4. Data: 2004-11-06 09:11:24
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message

    > Do _przezycia_ w wlasnym, malutkim mieszkaniu potrzeba w WaWie ok
    > 1000pln/mc o ile pamietam?

    to chyba w wersji superoptymistycznej.....

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2004-11-06 09:20:57
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Fri, 5 Nov 2004 21:09:02 +0100
    "mangha" <R...@t...pl> naskrobał(a):

> [...]
    > samodzielny PR, 2 lata temu dostała pracę w Wawie w agencji reklamowej
    > jako PR za 800 zł na rękę. Kiedy z nią rozmawiałam, była

    to pomylka o jedno zero, co? :)
    to co to za zawod?? to juz lepiej nauczycielka zostac, przynajmniej
    wakacje dluzsze...

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 6. Data: 2004-11-06 09:49:27
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Sierp" <N...@s...netskasuj> napisał

    > to pomylka o jedno zero, co? :)
    > to co to za zawod?? to juz lepiej nauczycielka zostac, przynajmniej
    > wakacje dluzsze...
    Niestety, to co napisałam, to prawda. Wtedy mnie to dziwiło, ale teraz w
    ogóle nie. Tak po prostu wygląda sytuacja wielu wykwalifikowanych ludzi w
    tym kraju.
    Ona liczyła na dobre doświadczenie. Już tam nie pracuje i myślę, że teraz
    zarabia dużo więcej.

    --
    mangha

    Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
    It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

  • 7. Data: 2004-11-06 21:02:18
    Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>

    Cyprian Prochot wrote:

    > "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message

    > to chyba w wersji superoptymistycznej.....

    ja dodam jeszcze, ze nie placisz za czynsz i ktos ci sie dorzuca do
    jedzenia... o jakichs nieprzewidywalnych wydatkach raczej nie nalezy
    myslec... chyba, ze rodzice wspomoga:)

    --
    Izza
    i...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2004-11-08 10:26:25
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "mangha" <R...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    temu
    > dostała pracę w Wawie w agencji reklamowej jako PR za 800 zł na rękę.

    Przypuszczalnie jest drugie dno :) - tzn. dla oszczednosci na ZUSie i innych
    swiadczeniach wiekszosc wynagrodzenia jest wyplacana w postaci delegacji,
    premii i innymi kanalami. Praktykuje sie to coraz powszechniej w pewnej
    grupie zawodow. Albo to taka agencja, ze dla posiadania jej w CV warto sie
    zgodzic na wszystko :). Widelki warszawskie zaczynaja sie od 2000 na reke
    dla osob z doswiadczeniem.

    I.