PracaGrupypl.praca.dyskusjePR asystentka Warszawa › Re: PR asystentka Warszawa
    From: "mangha" <R...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PR asystentka Warszawa
    Date: Fri, 5 Nov 2004 21:09:02 +0100

    Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
    news:cmgea4$h2i$1@mamut.aster.pl...
    > Witam,
    > Mam pytanie - ile mogę zażyczyć sobie jako asystentka w firmie
    > PR w Warszawie?
    > Nie wiem na razie co konkretnie mi zaproponują,
    > jednak chciałabym znać widełki zarobkowe.
    > Mam doświadczenie, ale nie w tym zawodzie, tylko w dziennikarstwie
    > (kilka lat), wykształcenie wyższe, jeden dobry język.
    Moja koleżanka wykształcona kierunkowo mgr + dodatkowe studia wieczorowe, 2
    języki, praktyka: 2 lata w agencji PR oraz jako samodzielny PR, 2 lata temu
    dostała pracę w Wawie w agencji reklamowej jako PR za 800 zł na rękę. Kiedy
    z nią rozmawiałam, była zadowolona....

    --
    mangha
    Can the darkness be as empty as it seems