PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec bezrobocia?

  • 1. Data: 2004-11-05 16:56:53
    Temat: Koniec bezrobocia?
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Witam,

    Nie wiem czy to postrzeganie selektywne, ale mam wrażenie, że ostatnio na
    grupie mniej postów z pytaniami jak szukać pracy, czy w ogóle możliwym jest
    jej znalezienie itp. Jakby więcej dylematów typu za ile pracować, czy
    szukać czegoś innego, jak się szybko zwolnić... Też to zauważyliście? Jeśli
    tak to z czego to Waszym zdaniem wynika? Ludzie już są zmęczeni skarżeniem
    się na zły los (jest to możliwe?), czy faktycznie jest lepiej?

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2004-11-05 18:37:09
    Temat: Re: Koniec bezrobocia?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2004 17:56:53 +0100, Greg <o...@o...op.pl>
    napisał:

> [...]
    > skarżeniem
    > się na zły los (jest to możliwe?), czy faktycznie jest lepiej?

    Coraz wiecej bezrobotnych traci dostep do netu (lub wyjezdza w obce landy,
    gdzie nie stac ich na wynajmowanmie netu do pisania pierdol)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-11-05 19:09:11
    Od: "Anakin" <a...@i...pl>

    Ludziom ręce opadły, ileż można odpowiadać i pisać że roznoszenie CV po
    firmach skutkuje znalezieniem pracy, jak CV wylądauje na stercie do
    wyrzucenia. Ileż można pisać że przyjęli protegowanego, bo 90% firm tak
    działa i ogłoszenia w GW to fikcja.....Ludzie idą na interview a potem
    lipa.....ludzie za komuny do dobego przedsiębiorstwa nie było łatwo sie
    dostać a w tych czasach co są ..........ech co tu pisać, kicha i tyle !!!
    Jak z pracą każdy wie i tyle !
    Pozdr
    AN

  • 4. Data: 2004-11-05 19:14:24
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Anakin w news:cmgj8n$s3a$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Ludziom ręce opadły, ileż można odpowiadać i pisać że roznoszenie
    > CV po firmach skutkuje znalezieniem pracy, jak CV wylądauje na stercie
    > do wyrzucenia.

    Hmmm... o jakości moderowania ppo piszą i piszą, a nikomu ręce nie opadają
    i dlatego się dziwię ;-) Znaczy może jednym opadły, ale pojawiają się nowi.
    Z tematem bezrobocia powinno być podobnie. A jednak nie ma postów o takiej
    tematyce tyle co wcześniej. Krzysztof może mieć rację z tym ograniczaniem
    dostępu do netu - to jednak smutniejsza wersja. Wyjazdy za granicę również
    mogą mieć znaczenie, ale jest to bardziej optymistyczna wersja, ponieważ
    ludzie mają jednak możliwość aby zarobić.

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2004-11-06 10:32:39
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    emigracja
    znudzenie sytuacja (bo ilez mozna o tym pisac????)
    nie stac na internet :P

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 6. Data: 2004-11-06 13:58:25
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    ogłoszenia z wyborczej to moze część lipa.
    ja 4 razy szukałem pracy, i zawsze wygrywałem konkurs, organizowany w
    wyborczej, generalnie praca handlowca to kicha bo i tak za lilka (nascie)
    mcy człowieka wywalą.

    tym razem spróbowałem sił gdzie indziej i o dziwo sie udało.

    także ostatnio było ogłoszonko (adresowane nawet na biuro ogłoszen) i ten 1
    jedyny raz posłałem do biura, ale zawsze sądziłem że to ściema.

    jakżesz sie tym razem pomyliłem... mieli konkurs, 47 kandydatów, do finału
    doszło trzech i oto za tydzien ide do pracy.

    Warunki takie że po układach bym takich nie miał... no ale to chyba 1/1000
    sie trafia.

    W końcu trafiłem na super prezesa, żadnych sciem tylko kawa na ławe i gut.
    już myślałem że takie firmy nie istnieją.

    :))

  • 7. Data: 2004-11-08 15:40:58
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Anakin" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lipa.....ludzie za komuny do dobego przedsiębiorstwa nie było łatwo sie
    > dostać a w tych czasach co są ..........ech co tu pisać, kicha i tyle !!!

    witam,

    niecale 2 mc temu namowilem moja dziewczyne zeby zmienila prace - dotychczas
    pracowala bez umowy,
    w niepelnym wymiarze godzin a pod wzgledem finansowym tez rozowo nie
    bylo.... wyslala zgloszenie do agencji
    a po 3 tyg i 2 odbytych rozmowach dostala etat w firmie - jednak mozna
    jesli bardzo sie chce.....

    pozdro,
    max

  • 8. Data: 2004-11-08 21:49:28
    Od: Traper <t...@i...pl>

    Pewnego pięknego dnia: Fri, 5 Nov 2004 17:56:53 +0100,
    osoba :"Greg" <o...@o...op.pl> napisał(a):

> [...]
    >tak to z czego to Waszym zdaniem wynika? Ludzie już są zmęczeni skarżeniem
    >się na zły los (jest to możliwe?), czy faktycznie jest lepiej?

    Też mi sie wydaje ze sytuacja zmienia sie na lepsze bo rok czy dwa jak
    szukałem pracy dodatek "praca" w GW miał ok 30 stron, a dzis
    zauważyłem ze dodatek ten ma ok 40 (katowice).
    NIestety jakość sie nie zmieniła - potrzebni głównie przedstawiciele
    handlowi...

    Pozdrawiam

    Traper.

  • 9. Data: 2004-12-17 13:09:52
    Od: Roman Grab <r...@c...pl>

    Traper wrote:
    > Pewnego pięknego dnia: Fri, 5 Nov 2004 17:56:53 +0100,

    Tak, jest lepiej. P Jaruga wzięła i wstawiła się za bezrobotnymi i od
    razu mrówkojady poprzyjmowały mrówki do pracy. Poza tym min. Hausner
    podwyższył składki na ZUS i też bezrobocie spadło. Taaak, jest lepiej.
    Poza tym VAT na mat.bud. został podwyższony i ludzie zaczęli więcej
    budować - co spowodowało większe zatrudnienie na budowach i w fabrykach
    gwoździ, cementu i żwirowniach - wzrósł wskażnik oddawanych mieszkań
    przez deweloperów. Taaak, jest lepiej.....

    r...@c...pl

  • 10. Data: 2004-12-17 19:14:40
    Od: "Tomek" <l...@g...pl>

    Roman Grab <r...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > gwoździ, cementu i żwirowniach - wzrósł wskażnik oddawanych mieszkań
    > przez deweloperów. Taaak, jest lepiej.....

    Jest juz tak dobrze że stadami łażą szwaby, francuziki i angole po firmach i
    chca się zatrudnić. Chca myć kible i gary w wietnamskich budkach. U mnie na
    rogu stoja kanadyjki i szwedki. Całkiem niedrogo dają du.. . Co to mocna
    złotówka może z Polski zrobić. Tomek