PracaGrupypl.praca.dyskusjePR asystentka Warszawa › Re: PR asystentka Warszawa
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PR asystentka Warszawa
    Date: Mon, 8 Nov 2004 11:26:25 +0100

    Użytkownik "mangha" <R...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cmgmm4$aot$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> napisał w wiadomości
    > Moja koleżanka wykształcona kierunkowo mgr + dodatkowe studia wieczorowe,
    2
    > języki, praktyka: 2 lata w agencji PR oraz jako samodzielny PR, 2 lata
    temu
    > dostała pracę w Wawie w agencji reklamowej jako PR za 800 zł na rękę.
    Kiedy
    > z nią rozmawiałam, była zadowolona....

    Przypuszczalnie jest drugie dno :) - tzn. dla oszczednosci na ZUSie i innych
    swiadczeniach wiekszosc wynagrodzenia jest wyplacana w postaci delegacji,
    premii i innymi kanalami. Praktykuje sie to coraz powszechniej w pewnej
    grupie zawodow. Albo to taka agencja, ze dla posiadania jej w CV warto sie
    zgodzic na wszystko :). Widelki warszawskie zaczynaja sie od 2000 na reke
    dla osob z doswiadczeniem.

    I.