PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż

  • 1. Data: 2004-11-05 09:55:40
    Temat: Staż
    Od: "Greg_gr" <g...@p...fm>

    Witam ponownie

    Mam takie pytanko
    Znalazlem firme ktora przyjmie mnie na staz, jednak jest ona z innego
    powiatu niz ten w ktorym mieszkam i jestem zarejestrowany w UP. Czy w takim
    wypadku jest szansa na to ze Urzad Pracy pokryje tej firmie koszty stazu?
    Czy mam szanse na stypendium stazowe?
    Jesli tak to za staz zaplaci UP z mojego powiatu czy firmy?

    Czy w ogole mozliwe jest taka sytuacja ze sam znajduje sobie staz a UP za to
    placi (np firma daje oferte stazu do UP z zaznaczeniem ze chce przyjac
    wlasnie mnie...)

    pozdarwiam
    Greg

  • 2. Data: 2004-11-05 16:04:07
    Temat: Re: Staż
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy w ogole mozliwe jest taka sytuacja ze sam znajduje sobie staz a UP za
    > placi (np firma daje oferte stazu do UP z zaznaczeniem ze chce przyjac

    witam

    firma sklada wniosek o staz w urzedzie w ktorym Ty jestes zarejestrowany
    jesli beda jeszcze srodki, masz do 25 lat lub do 27 i ukonczyles w ciagu
    ostatnich 12 mies szkole wyzsza to urzad i firma podpisza umowe
    zazwyczaj firma ma juz swojego stazyste wiec nie ma problemu wtedy ze ktos
    sie wklei
    mozesz w urzedzie starac sie o zwrot kosztow dojazdu
    ustawa:
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jn&a
    kt=nr17091885&ver=-1&jedn=-1
    rozp. staze: