PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    From: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Date: Fri, 8 Oct 2004 08:55:25 +0200

    > I co, ma zatrudnic kogos na umowe o dzielo do wyslania ogloszenia na
    ppo?

    Moze poprosić kogoś o pomoc (współpracownika, firmowego informatyka, Zenka
    co się na tym zna itp), no chyba że teraz każdy sobie wilkiem i nie można
    nikogo o nic prosić. Nie chodzi przecież o to żeby nie wysyłać ogłoszen,
    ale o to żeby to robić poprawnie.

    > Nie ma sensu ppo "elitaryzowac informatycznie". Idealna sytuacja bylaby

    To nie jest elitaryzowanie, ale troche pokory. Ja będąc programistą nawet
    nie próbuje udawać, że znam się na księgowości lub kadrach i jakoś nie
    czuje, żeby osoby które się na tym znały "elitaryzowały" się. IMHO
    "informatyk" to zawód, tak jak ksiegowa, kadrowa itp. Niech nikt nikomu
    nie wchodzi w kompetencje. Jak juz ksiegowa chce wyslać cos na usenet to
    jestli wie jak, to jest ok, a jak nie to niech się chociaż zapyta a nie
    udaje że wie.

    > taka, gdyby ppo bylo na tyle przyjazne dla pracodawcow, ze gdy nadchodzi
    > ogloszenie takie, ze:
    > - widac, ze firma jest powazna, a nie zaden spam
    > - widac, ze ogloszenie nie spelnia FAQ wylacznie z powodu niewiedzy
    osoby je
    > wysylajacej, a nie zlych intencji

    Ehhh... byloby idealnie gdyby był system który sam odpowiednio koduje
    wiadomosci itp. (chodzi mi o czytnik ;) Ale tak dobrze nie ma i stad są
    problemy.

    > Ach, bo wyslanie ogloszenia na ppo to taka specjalistyczna sprawa.
    Naprawde,

    Nie specjalistyczna, ale minimum wiedzy to jest potrzebne nawet żeby
    skorzystać z kibelka (zeby przypadkiem nie narobić obok).

    > widze tendencje do podnoszenia sobie samooceny jako posiadaczy "wiedzy

    a ja widzę tendencje do podnoszenia sobie samooceny osób którym wydaje się
    że wszystko potrafią i co im jakieś reguły... Proponuje nie płacić
    podatków, co z tego że to wymagane, i że wiekszośc to robi?

    > przejscia dla HRowcow nie bedacych w miare doswiadczonymi internautami.

    Nie chodzi o to żeby stawiać bariery, jestem też za zmianą sposobu
    moderacji, ale nie mam zamiaru czytać dziwnych krzaczków co drugiego
    posta, albo dowiadywać sie o pracy na stanowisku nieokreślonym, z
    nieokreslonym sposobem zatrudnienia albo dla beznazwowej firmy.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa