PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    From: "Immona" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Date: Thu, 7 Oct 2004 15:52:55 +0200

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ck3hg5$7bc$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:ck3fqa$q9s$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Jasne, tylko zdaje sie kolezanka zapomina, ze moderowanie to praca
    > charytatywna i ludzie ktorzy to wykonuja robia to z dobrej woli a to
    powyzej
    > to po pierwsze mnooostwo pracy a po drugie ingerencja w tresc ogloszenia
    > (poprawianie kodowania) co juz jest niezgodne z faq.

    Tresc to w moim rozumienia slowa. Kodowanie nalezy do formy. W razie
    potrzeby moge znalezc prawnika, ktory wystawi opinie na ten temat ;) Co do
    pracy charytatywnej - zglosilam sie przeciez do pomocy.

    > Heh. Zapomnij. Za podobne chwyty dawny moderator przestal nim byc.

    Sorry - ja stawiam sprawe jasno _zanim_ ktokolwiek zacznie ze mna rozmawiac
    o moderacji. Chwyty, to wykorzystywanie swojej pozycji w nie uzgodniony
    przedtem sposob. W momencie, gdy sie zgodze na jakies ustalenia dotyczace
    tego, co wolno w ramach danej funkcji, to bede sie tego trzymac.

    Bylabym zreszta nie moderatorem, tylko "asystentem ds. odrzuconych
    ogloszen" - poprawione bym odsylala do moderatora. Dostepu do wysylania
    wlasnorecznie na ppo przeciez nie zadam.

    > To nie jest wiedza specjalistyczna, ale tez Usenet nie jest dla kazdego.

    Pewna grupka chce, zeby nie byl dla kazdego.
    Ja uwazam, ze powinien byc dla kazdego, kto nie spamuje.

    I.