PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 401. Data: 2002-12-04 00:08:50
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    AndrzejW <a...@s...pl> wrote:

    > A myślisz, że amerykanie nie mają zmartwień.
    > Spróbuj zrobić mały test psychologiczny:
    > Przy najbliższej okazji, gdy spotkasz znajomego, którego dawno nie
    > widziałeś, na pytanie "jak leci" odpowiedz w samych pozytywach - np.
    > - mam fajną pracę,
    > - dobrze mi się żyje
    > czy chćby zdawkowe
    > - jest super.
    > Mówię ci - ludziom normalnie szczęki opadają i nie wiedzą co odpowiedzieć -
    > bo to jest nie do pomyślenia, żeby ktoś był zadowolony z życia.

    hehehe, to tak jak policjantowi który się mnie pytał. A kopara tak mu
    spadła, że w końcu poprzestał na pouczeniu. Inna sprawa, że w
    odróżnieniu od większości zaczynam z policjantami rozmowę z uśmiechem,
    bez kręcenia. Skoro popełniłem wykroczenie i zostałem złapany, to mam
    zostać ukarany i tyle. Dura lex, sed lex. I najśmieszniejsze - to działa
    tak, że sami policjanci zaczynają zmniejszać proponowany mandat.
    No ale to przecież 'psy' i pijawki. Ech...

    --
    ___________ (R)

  • 402. Data: 2002-12-04 00:15:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > A czemu w trojzylowych nie? To w jakich w takim razie? Zajzyj, bo ja nie
    > mam norm w domu i odpisz na priv. Moze powiniennem jeszcze raz uprawnienia
    > zdawac.
    Bo teraz normy są pop... i wychodzi mi, że dopiero przy
    czteroprzewodowych (czyli osobny zerujący i osobny ochronny).
    Bo przy dwuprzewodowych to w sumie stosować można, tylko równie dobrze
    możan dać topikowy ;) Bo poza przypadkiem upływu do ziemi róznicy nie
    będzie.
    A normy niestey, mam nieaktualne. W większości wypadków naprawy starych
    instalacji i tak muszą być poza obecnymi normami, bo instalacje często
    przedwojenne. I na przykłąd takie kwiatki, że instalacja była z
    uziemieniem, trafo 6K/220 z wtórnym w trójkąt, a potem wymieniono na
    15k/380 gwiazda, ale instalacji nie ruszono. I masz bezpiecznik i na
    fazie i na zerującym. I wszystkie połaczenia w puszcze po prostu
    skręcone i oklejone taśmą. Wesoło, nie?

    --
    ___________ (R)

  • 403. Data: 2002-12-04 00:15:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:
    > Dnia 03 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > To byla ironnia czy jak? Egzamin jest naprawde prosty. Zlozenie
    > rozdzielnicy to juz ciezsza sprawa.

    Nie doszukuj się podtekstów. Wiem jaki jest egzamin. Zdawałem, zdałem. A
    elektrykiem jestem. Elektronikiem też. I kolejarzem w dodoatku ;)
    --
    ___________ (R)

  • 404. Data: 2002-12-04 00:16:43
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Hmm krzesło elektryczne sobie zbudować możesz? I od razu na sobie
    > przetestuj.

    Mogę, ale do tego nie stosuje się tak wysokich napięć.

    --
    ___________ (R)

  • 405. Data: 2002-12-04 00:18:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:

    > newer jak mawiaja znajomi blokersi. To sytuacja hipotetyczna, ale ja
    > osobiscie goscia o Twoim poziomie bym nie zatrudnil, chocbys byl debesciak.

    Pewnie dlatego właśnie boi się firmować własnych poglądów własnym
    nazwiskiem - typowy trzęsidupek.

    --
    ___________ (R)

  • 406. Data: 2002-12-04 00:19:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > oceniłbym twoje szanse dostosowania sie do grupy, wykazałbyś się kolejną
    > możliwości zrobienia sukcesu na gruncie scenek sytuacyjnych. Acha
    > wyciagnąłbym wnioski na podstawie testów, czy twój sukces życiowy nie jest
    > dzieckiem przypadku ?

    Ty byś oceniał? To dziękuję, nie ma po co - ocenę już przecież i tak
    dostałem.

    > każdy kto ma swoją ksywę to wg ciebie trzęsidupa, myślisz chorymi
    > kategoriami !

    Każdy, kto boi się swoich poglądów firmować własnym nazwiskiem jest
    tchórzem.

    --
    ___________ (R)

  • 407. Data: 2002-12-04 00:19:55
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > e tam jakim słowem, nie jesteś w moich oczach kimś szczególnym, któremu
    > powinni ludzie się kłaniać za to kim jest i co robi !!!

    Nie zmienia to nic, że zgaszony zostałeś.

    --
    ___________ (R)

  • 408. Data: 2002-12-04 00:20:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Obrotny? Sa tacy. Ci co lataja z bezbolem wiesz jak mowia?
    > Jestesmy obrotni. Tu przy***rdolimy, tam przy****limy i
    > sprawy sie krecą. O takich obrotnych mowisz?

    NIe. O takich, którzy znajdują ludzi, którzy płacą im za to, co dla nich
    robią.

    --
    ___________ (R)

  • 409. Data: 2002-12-04 00:21:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    > P.S. MAsz naprawde rozmiaru ołówka? Wspułczuję...

    AAAAA.. muszę mniej po nocach pisać...
    Taki byk...
    --

  • 410. Data: 2002-12-04 00:22:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Zapewniam cie, ze opisywana sytuacja byla jednoznaczna.
    Zapewniam Cię, że nie wierzę.

    --