PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 411. Data: 2002-12-04 00:23:16
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Widocznie nie uwazales na lekcjach. I jesli takich
    > mamy kierownikow, to nie dziwmy sie, ze Polska
    > idzie w "bagno".

    Kto nigdy nie zrobił błędu wystąp :-)

    Wiesz, zdarza się każdemu, że strzeli byka. Są jednak tacy, którzy nie
    dość, że robią to nagminnie, to jeszcze utrzymują, że to nie powiino być
    brane pod uwagę.

    --
    ___________ (R)

  • 412. Data: 2002-12-04 00:23:55
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Moje postrzeganie jest subiektywne i nie mozesz sie na jego
    > temat wypowiadac w ten sposob.

    Twierdzenie obalone empirycznie - mogę się o nim wypowiadać tak, jak to
    uczyniłem.

    --
    ___________ (R)

  • 413. Data: 2002-12-04 00:25:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Jesli dla Ciebie inteligencja = chamstwo to ja
    > wysiadam.

    Jeśli kandydatka najpierw nie potrafi się powstrzymać od używania
    niebezpiecznych biznesowo zwrotów, a potem nie potrafi wybrnąć z
    sytuacji, to na asystentkę się nie nadaje.

    --
    ___________ (R)

  • 414. Data: 2002-12-04 00:26:18
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Demades <c...@o...pl> wrote:

    > teraz rozumiem twoja flustracje i zal do calego swiata, ja tez niebylbym
    > szczesliwy majac dziewczyne z "nieładną" buźką :( a cos mi sie wydaje po
    > twojej agresji do calego otoczenia ze okreslenie "nieładna" to baaaaardzo
    > delikatnie powiedziane.

    Ma całkiem ładną buźkę. Rzecz w tym, że ma jeszcze to, czego wielu
    dziewczynom brakuje - ma mózg i potrafi go używać.

    --
    ___________ (R)

  • 415. Data: 2002-12-04 00:27:05
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    > Wspolczuje, ale sa operacje plastyczne.

    Współczuję stawiania fałszywych założeń.

    --
    ___________ (R)

  • 416. Data: 2002-12-04 00:29:32
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Jakbys jeszcze odpowiedzial. Naprawde interesuje mnie odpowiedz. Zwlaszcza
    > na trzecie (drugie wg ciebie) pytanie. Na reszte i i zdanie oznajmujace
    > tez chetnie bym poznal odpowiedz.

    Wiarygodne źródło, a może raczej wiarygodna informacja, to taka, którą
    moa sprawdzić. Nie zawsze jest to możliwe, więc zazwyczaj każdą
    informację traktuję z pewnym poziomem nieufności. Niestety, w naszym
    kraju jest bardzo mało źródeł informacji, które można uznać za
    wiarygodne. Większość z nich to jesynie źródła, które trzeba przesiewać
    przez bardzo gęsty filtr.

    --
    ___________ (R)

  • 417. Data: 2002-12-04 00:30:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Dla mnie jestes oslem. I tyle. Nie z tego powodu co mowisz
    > (jest wolnosc slowa, nie?), tylko jak to robisz. Obraziles
    > mnostwo ludzi, a ze "krece" sie to tu, to tam i wiem jak
    > jest. Przez Twoje slowa, mnostwo ludzi mogloby miec lzy w oczach.

    > Taka jest prawda. Ale nie zrozumiesz.

    Dla Ciebie, kotku.
    Nie możesz zrozumieć, że to, iż według Ciebie mówienie prawdy to
    'obrażanie' nie znaczy tak dla innych.

    --
    ___________ (R)

  • 418. Data: 2002-12-04 00:31:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > twoje IQ na tej grupie odbiega w dół od przęcietnej !

    No, proszę. Napisz coś równie wartościowego, panie Tręsidupa.

    --
    ___________ (R)

  • 419. Data: 2002-12-04 00:35:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Nie chce mi się szukać, ale napisałeś, iż jesteś lepszy bo ty masz prace, a
    > ktoś tam nie. To Twoje słowa. Jeśli mówimy o przydatności to fakt, każdy ma
    > predyspozycje do czego innego.

    Zgadza się. Jestem lepszy w konkretnej dziedzinie, jaką jest praca.

    > sprawdziłem i gdzie będę szczęśliwy. Czy ma kwalifikacje? Mam jak mało kto i
    > doświadczenie również.
    Nie - to Tobie się tak wydaje.

    > I mam również świadomość iż prace dostane przez
    > znajomości i teraz staram się odnawiać stare (z poprzedniej pracy) kontakty.
    > Jak się uda to będę mógł powiedzieć, iż dzięki kwalifikacjom i odrobinie
    > znajomości dostałem dobrą posadę, ale bez znajomości będzie to raczej nie
    > wykonalne. Rozumiesz?

    No i/ To wszystko, co masz to właśnie kwalifikacjie. Ja na przykład nie
    używam znajomości.

    > Być może, a byc możę jest na odwrót..... również bez komentarza.
    Zauważ, że powyższe zdanie jest zerotreściowe (chodzi o moje) - nie
    zawiera żadnej wartości. WIęc nie wiadomo, czy brakuje Ci do mnie w
    górę, czy w dół, ani też ni ma żadnej skali, która by określiła co to
    jest 'wiele'.
    To klasyczny test nastawienia rozmówcy.

    > Ależ proszę jestem gotów na spotkanie w sądzie.
    Ależ napisałem coś powyżej? Sądy są wystarczająco zapchane durnymi
    sprawami.

    --
    ___________ (R)

  • 420. Data: 2002-12-04 00:37:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Czyli przyjmujesz ludzi bez doswiadczenia? Widocznie taki jest charakter
    > pracy w twojej firmie.

    NIe. Tuż po studiach <> zero doświadczenia.

    > Wyobraz sobie jednak, ze na swiecie sa inne zawody, wiesz? Nooo, naprawde.
    > I takie wlasnie inne zawody charakteryzuja sie tym, ze musisz byc DOBRY,
    > musisz byc fachowcem, musisz sie na tym znac! I basta. Bo spryt, chec do pracy,
    > "obrotnosc" i zuchwalosc przydaje sie tam w 10%.

    No i? Są takie, sam potrafię kilka takich wykonywać.

    > Ja pracuje w takim zawodzie (na szczescie jeszcze) i wiem, jak ciezko uzyskac
    > ludziom po studiach prace. Bo ciezko nabrac im doswiadczenia. Bo nie sa w stanie
    > go uzyskac, bo nie ma wolnych miejsc pracy, bo nie ma pracy. Kolko sie zamyka.

    To po co startowali na studia o takim kierunku?

    > Ale skad ty to mozesz wiedziec.

    Z wielu miejsc. Tak się skłąda, że dużo wiem.

    --