PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 271. Data: 2002-12-02 22:30:03
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Mon, 2 Dec 2002 19:21:19 +0100,Dante wrote in
    <asg8b5$kng$1@news.tpi.pl>:

    > Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:asg3mf$ei8$3...@n...onet.pl...

    > jak sie okazuje nie trzeba byc bezrobotnym zeby byc sfrustrowanym
    > jestes tego modelowym przykladem
    > mysle ze jestes niezle zakompleksiony skoro za wszelka cene probujesz
    > podniesc swoja wartosc piszac pieniackie i prymitywne posty

    Dante,nie denerwuj się...Tem typ *AP to klon Expierda*,chorego na
    paranoję i jeszcze na coś tam...Na wszystkich grupach,na jakie tylko on
    pisze wyśmiewają go.
    Tak faktycznie to AP nigdzie nie pracuje i pracy też nie znajdzie,ani
    nawet dziewczyny w internecie,bo go żadna nie zechce,choć udaje takiego
    mądrego.W gruncie rzeczy to jest maluczki człowieczek,który swoje
    kompleksy wyładowuje na grupach,chce się dowartościować...To bardzo
    chory z zły człowiek.Jemu się pomieszało w głowie i pragnie przedstawić
    siebie jako wielkiego bohatera,którego okrada się z pieniędzy...Ciekawa
    jestem z jakich,bo on nie ma nic,on jest po prostu dziadem bez szans na
    przyszłość.
    Tego typu ludzi trzeba od razu wrzucać do KF,po co się denerwować.

    --
    Kaja

  • 272. Data: 2002-12-02 22:42:33
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego też prosty test jak kandydatka wyjdzie z kłopotliwej sytuacji w
    > jaka się wpakowała jest jak najbardziej na miejscu. Na przykład 'a co,
    > ma Pan w rozporku sprzęt bourowy?'

    Tak, tak. Najwazniejsze to pokazac jaki jestes ęteligętny. A to, ze jesli
    dziewczyna tak naprawde nie zrobi gosciowi wstepnie lachy, to moze spadac
    na drzewo, cie juz absolutnie nie interesuje.

    Rozwijajac dialog:
    D:'a co, ma Pan w rozporku sprzęt biurowy?'
    B:'Tak, czerwony olowek. Naostrz mi go raz dwa."

    GreG

  • 273. Data: 2002-12-02 22:46:45
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie też mi tak się kojarzy.....

    Mi tez. To zastanawiajace, bo jakosc i sposob
    argumentacji bardzo podobne.
    Nieeeeeeeee, to bylby koszmar. Koles ma schizofrenie.

    GreG

  • 274. Data: 2002-12-02 22:46:54
    Temat: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Shrek <l...@w...pl> writes:

    > Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > No to powiedz co trzeba umiec, zeby bez problemu znalezc prace?

    to moze ja dopowiem: przede wszystkim trzeba umiec sprzedac swoje
    kwalifikacje, umiec przekonac rozmowce ze sie jest wlasnie ta osoba,
    ktorej poszukuja.
    trzeba tez umiec zawierac w razie czego znajomosci - jesli akurat to
    one maja nam gwarantowac to, iz cv nie poleci do kosza i bedzie sie
    zaproszonym na rozmowe.

    trzeba umiec sie dogadac z ludzmi i negocjowac. trzeba umiec myslec
    przyszlosciowo, wiedziec czego sie chce od siebie i co mozna
    przyszlemu pracodawcy zaoferowac. trzeba wiedziec, w czym sie jest
    dobrym.

    pare jeszcze rzeczy by sie znalazlo, ale to tak w skrocie. te
    wszystkie rzeczy trzeba umiec, OPROCZ "umienia" wkonywania swojego
    zawodu (jaki by on tam nie byl).

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 275. Data: 2002-12-02 22:52:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> zapodal(a):

    > Jestem po ZSE (Zespole Szkół Elektrycznych) specjalność
    > Elektromechanik cyfrowych maszyn przemysłowych. Następnie studium
    > informatyczne (na studia mnie nie było stać) specjalność programista.
    > Wracając do tematu do 1 KV to faktycznie i pestka

    I tyle wystarczy do dlubania w instalacjach. Mam urpawnienia wiec nie bede
    cie i reszty grupy zanudzal odpowiedziami.

    > Dołączyć trzeba jeszcze np. praktyczną znajomość praw
    > Kirchoffa i inne takie bzdury których można nauczyć się tylko w
    > szkole.

    Albo z ksiazki. Ale fakt w szkole albo na studiach latwiej.

    Pozdr. Shrek.

  • 276. Data: 2002-12-02 22:54:21
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. wrote:
    > Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie też mi tak się kojarzy.....
    > Pozdrawiam

    No, ale akurat nie jest to Pan ArBuz...
    Mogę zapewnić.

    --
    Y.

  • 277. Data: 2002-12-02 22:54:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Prawdopodobnie, no więc proszę o konkrety.

    Wybacz, ale nie chce mi sie gadać z ludźmi, którzy nie znając faktów
    dokonuja założeń z góry.

    --
    ___________ (R)

  • 278. Data: 2002-12-02 22:56:04
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To jest przyklad nasilajacego sie zjawiska, w ktorym wykorzystuje
    > sie wysokie stanowisko do prob wykorzystania seksualnego osob, ktore
    > moga w akcie desperacji sie ugiac.
    Podstawa wykorzystywania seksualnego nie jest zboczenie, a właśnie za duża
    władza. A zazwyczaj tacy są tłuści i paskudni i sami wiecie

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 280. Data: 2002-12-02 22:57:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> zapodal(a):

    > doświadczenie tak, wymagane, ale skąd
    > ludzie bez doświadczenia mają je wsiąść?

    Wlasnie jak sie dowiesz to daj znac. Najlepiej na priv bo jak wszyscy beda
    wiedziec to zmniejsza szanse. Zartowalem daj na grupe:)

    Pozdr. Shrek.

  • 279. Data: 2002-12-02 22:57:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) zapodal(a):

    > pare jeszcze rzeczy by sie znalazlo, ale to tak w skrocie. te
    > wszystkie rzeczy trzeba umiec, OPROCZ "umienia" wkonywania swojego
    > zawodu (jaki by on tam nie byl).

    Bardzo sensowna wypowiedz. A Adam twierdzi, ze wystarczy "umiec". Wlasnie
    o to mi chodzi - niektorzy widza tylko jedna strone. Ja staram sie
    zobaczyc obie a potem cos sensownego napisac.

    Pozdr. Shrek.