PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Date: 02 Dec 2002 14:46:54 -0800

    Shrek <l...@w...pl> writes:

    > Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > No to powiedz co trzeba umiec, zeby bez problemu znalezc prace?

    to moze ja dopowiem: przede wszystkim trzeba umiec sprzedac swoje
    kwalifikacje, umiec przekonac rozmowce ze sie jest wlasnie ta osoba,
    ktorej poszukuja.
    trzeba tez umiec zawierac w razie czego znajomosci - jesli akurat to
    one maja nam gwarantowac to, iz cv nie poleci do kosza i bedzie sie
    zaproszonym na rozmowe.

    trzeba umiec sie dogadac z ludzmi i negocjowac. trzeba umiec myslec
    przyszlosciowo, wiedziec czego sie chce od siebie i co mozna
    przyszlemu pracodawcy zaoferowac. trzeba wiedziec, w czym sie jest
    dobrym.

    pare jeszcze rzeczy by sie znalazlo, ale to tak w skrocie. te
    wszystkie rzeczy trzeba umiec, OPROCZ "umienia" wkonywania swojego
    zawodu (jaki by on tam nie byl).

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net