PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 261. Data: 2002-12-02 22:00:09
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asgha8$hdo$33@news.onet.pl...
    > Widać za dużo błedów było w komunikatach i w końcu ktoś stwierdził, że
    > taniej będzie zatrudnić kogoś, po kim nie trzeba będzie poprawiać.
    yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy (to sygnal komunikatu blędu)
    Rozwiązali nasz pododdział.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 262. Data: 2002-12-02 22:06:13
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > Pudło. Pokaż mi fragment, gdzie twierdzę, że jestem najlepszy.
    No cały czas twierdzisz, iż np. jesteś lepszy od kogoś bo ktoś nie ma pracy
    a ty ją masz. Chcesz jeszcze kilka przykładów?

    > mam w zwyczaju ignorować posty poniżej poziomu idioty.

    ^^^^^^
    Dziękuję, teraz nawet jak będziesz miał powód mnie pozwać o publiczne
    szkalowanie niedorozwinięta karykaturo inteligenta to tego nie zrobisz, bo
    sam to przed chwilą wedle swojej definicji zrobiłeś. Teraz przeprosze na
    chwile grupę i reszte poza panem A.P prosiłbym o nieczytanie poniższego
    wfragmentu, ponieważ spróbuje zniżyć się do poziomu Pana A.P i mu cos
    wyjaśnić.

    No więc Panie Adamie mnie najbardziej zirytował tekst o tym, iż kryterium
    oceny człowieka jest to, czy posiada on prace, czy też nie. Znam wielu
    inteligentnych i ambitnych ludzi, których jedynym błędem było np. to iż
    urodzili się w niewłaściwej rodzinie. Albo masz problemu ze zrozumieniem co
    się do Ciebie pisze, albo nie dopuszczasz do myśli tego, iż pierdolony
    mądralo jesteś (czy też możesz być) głupszym od innych. Istnieje również
    prawdopodobieństwo, iż wcale nie masz pracy, a jedynie poprzez pisanie
    takich popierdolonych tekstów starasz się dowartościować i tym samym
    poprawić sobie swoje samopoczucie. Ukończyłem szkoły z wyróżnieniami a mimo
    to nigdy nie starałem się wywyższać ponad innych, zdaję sobie sprawę, iż
    czasami robię to podświadomie (no cóż jestem zodiakalnym LWEM), lecz słucham
    zawsze uważnie krytyki mojej osoby u innych i staram się wyciągać wnioski.
    Ty imbecylu najwyraźniej nie chcesz lub nie potrafisz tego zrobić.

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. teraz możesz sobie mnie pozywać powodzenia.

  • 263. Data: 2002-12-02 22:07:46
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Biedaczek. A na Internet Cię stać?!

    Prawda? Patrzcie rozrzutnika !
    I chleb maslem tez pewnie smaruje.

    GreG

  • 264. Data: 2002-12-02 22:10:44
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm a może ty to Arnold Buzdygan znany również jako Elita.pl?? Bo ton
    > wypowiedzi jest ten sam. jeśli tak to wiesz gdzie sobie te groźby sądem
    > możesz wsadzić.

    Chyba nie, bo Elita jest z Wroclawia.

    GreG

  • 265. Data: 2002-12-02 22:12:05
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, "GreG" <g...@w...pl> zapodal(a):

    > Tak czulem. Zabierasz robote uprawnionym elektrykom i lamiesz prawo.

    Moze ma uprawnienia. W koncu jak ktos sie na tym zna to zrobienie papierow
    eksploatacyjnych to pestka.

    Pozdr. Shrek.

  • 266. Data: 2002-12-02 22:12:11
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, "GreG" <g...@w...pl> zapodal(a):

    > Zaleta czlowieka madrego jest to, ze potrafi widziec dalej niz wlasna
    > koncowka i rozumiec wiecej, niz to co uslyszy i zobaczy w promieniu
    > metra od siebie. Wie tez, ze po swiecie nie chodza sami dyrektorzy
    > i kierownicy. Ty niestety tego nie wiesz...

    Bardzo madre slowa.

    Pozdr. Shrek.

  • 267. Data: 2002-12-02 22:17:09
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> zapodal(a):

    > Ja odpowiem, trzeba umieć trzymać na baczność palec w dupie odpowiednim
    > osobom. Niestety dla niektórych jest to nie wykonalne ponieważ nie znają
    > odpowiednich osób.

    Nawet jakbym znal to nie jestem zwolennikiem seksu analnego.
    A tak powaznie to w obecnej sytuacji trzeba miec umiejetnosci
    doswiadczenie i szczescie. Mnie tego drugiego brakuje. Albo znajomosci,
    tez nie mam.

    Pozdr. Shrek.

  • 268. Data: 2002-12-02 22:19:48
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moze ma uprawnienia. W koncu jak ktos sie na tym zna to zrobienie papierow
    > eksploatacyjnych to pestka.
    No nie do końca.
    Sprecyzujmy:
    Jestem po ZSE (Zespole Szkół Elektrycznych) specjalność Elektromechanik
    cyfrowych maszyn przemysłowych. Następnie studium informatyczne (na studia
    mnie nie było stać) specjalność programista.
    Wracając do tematu do 1 KV to faktycznie i pestka, ale powyżej już nie jest
    tak łatwo. poza tym aby się znać nie wystarczy kilkuletnie monterkowanie w
    łazience sąsiada. Bo np. na jakiej zasadzie działa wyłącznik
    różnicowo-prądowy? I w jakich instalacjach nie można go montować?
    Podejrzewam iż ze znalezieniem odpowiedzi na drugie pytanie będą problemy, a
    i z pierwszą częścią nie będzie tak łatwo, a to podstawy. Dołączyć trzeba
    jeszcze np. praktyczną znajomość praw Kirchoffa i inne takie bzdury których
    można nauczyć się tylko w szkole.

  • 269. Data: 2002-12-02 22:22:12
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Klasyczny test na inteligencję

    Niekoniecznie dobrze zacytowalem. W oryginale oznaczalo to
    jednoznacznie zboczenie.

    To jest przyklad nasilajacego sie zjawiska, w ktorym wykorzystuje
    sie wysokie stanowisko do prob wykorzystania seksualnego osob, ktore
    moga w akcie desperacji sie ugiac.
    Ostatnio slyszalem audycje o 2 wyksztalconych dziewczynach, ktore
    przyjechaly do Warszawy za praca. W 95% procentach przypadkow interview,
    rozmowa ZACZYNALA SIE od pytan o seks.

    I nie mow, ze winne sa te dziewczyny. Ze nie maja pracy, bo sa "nieobrotne".
    Lubisz bardzo to slowo i zaczynam juz rozumiec twoja "obrotnosc" Adamie
    z Warszawy :)))

    GreG

  • 270. Data: 2002-12-02 22:22:48
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

> [...]
    > A tak powaznie to w obecnej sytuacji trzeba miec umiejetnosci
    > doswiadczenie i szczescie. Mnie tego drugiego brakuje. Albo znajomosci,
    Umiejętności?? Nie zawsze, doświadczenie tak, wymagane, ale skąd ludzie bez
    doświadczenia mają je wsiąść? Szczęście na pewno. Dołączyć trzeba układy,
    choć to nie jest regułą (niestety wyjątki można znaleźć bardzo rzadko).
    Myśle, iż najważniejszą z wymienionych cech jest szczeście. Najważniejszą,
    le nie jedyną.