PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 121. Data: 2002-12-02 16:35:15
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Leszek Wilczek <w...@w...edu.pl> wrote:

    > Nie wiem zupelnie o co ci chodzi?? Dlaczego tak znecasz sie nad ludzmi,
    > ktorzy nie maja pracy. Albo jestes sflustrowany nie wiadomo z jakich
    > powodow, albo tez masz niezaspokojona manie wielkosci. A co do kierowania
    > zespolem rzadko wsrod dobrych informatykow znajduja sie fachowcy na
    > kierownika, do tego trzeba miec troche inne predyspozycje.

    Jedynie kpię z ludzi, którzy w kółko mielą slogany i płaczą jak im jest
    źle, miast zastanowić się co mogą zrobić, aby wymienic swoje
    umiejętności na pieniądze.
    Druga część Twojej wypowiedzi jest własnie taką wskazówką. Ale obawiam
    się, że nie zrozumieją jej.

    --
    ___________ (R)

  • 122. Data: 2002-12-02 16:36:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > Głupio Panie Płaszczyca gadasz i obrażaż 3 mln ludzi bez pracy w tym kraju,
    > lepiej wykształconych pewnie od ciebie i z większym dorobkiem zawodowym !!!!

    Rynek, drogi ignorancie, najlepiej weryfikuje kwalifikacje.

    > Dość tego przemądrzania się, bo jeszcze pomyślę że jesteś na Państowym
    > wikcie, siedzisz sam na du... i jedyne co to martwisz się aby ze stołka nie
    > polecieć !!!

    W odróżnieniu od nierobów i nieudaczników, to ja pracuję na ich wikt. I
    wcale mi sie to nie podoba.

    --
    ___________ (R)

  • 123. Data: 2002-12-02 16:38:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > jasne, kible też myjesz ?

    Jeżeli będzie trzeba i nie będzie innej pracy, to będę mył.

    Przykładowo - zawodowo zajmuję się kierowaniem małego zespołu
    specjalistó. Co nie przeszkadza mi grzebać w samochodach znajomych (i
    swoim), czy też przerabiac instalacji elektrycznych u sąsiadów.

    Jeżeli mysie kibli będzie najbardziej atrakcyjną propozycję, jaka będzie
    w zasięgu, to będę mył kible.

    --
    ___________ (R)

  • 124. Data: 2002-12-02 16:42:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:
    > jak chcesz andrzejowi dowalic, bo go nie lubisz, czy cie denerwuje, czy
    > masz dzis wapory, to miej chociaz odwage to powiedziec wprost.

    Ninka, Tobie też sięudzieliło? ADAM!!! ADAM jestem ;)

    > zle ci w kraju? do dupy? to wyjedz. dzis na szczescie paszporty mozna
    > miec. nie podoba ci sie praca? to ja zmien.

    Nie radź mu, żeby wyjechał... Nic nie będzie miał. Bo do pracy trza mieć
    chęć i umiejętności.

    > ba, jest wielu pracodawcow, ktorzy maja ciagle problemy ze
    > znalezieniem odpowiednich pracownikow.
    Potwierdzam - sam zajmowałem sie rekrutacvją. Tragedia. Goście po
    studiach z zarządzania, pytanie o statystykę - oczywiście, zna
    doskonale. To co to jest średnia i mediana? 'To to samo'. To ja
    dziekuje, nastepny proszę.

    > poprawka: narzekanie tylko utwierdza w niecheci do robienia
    > czegokolwiek.
    > poglebia depresje.
    'byłby to pierwszy znany mi fakt mówiący, że niewiara ma jakąś moc'
    [(c) A. Sapkowski]

    --
    ___________ (R)

  • 125. Data: 2002-12-02 16:45:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > po częsci ma ale tylko po części, niech ma taka odwagę napisać coś o sobie a
    > nie zdawkowo łkać że mu sie dobrze powodzi i z pracy dwóch prawych rąk ma
    > coś czego inni praworęczni nie mają !!!

    Oni nie są prawo rećzni, albo na rękach się kończy. Trza mieć mózg.

    > a czy nasz rząd ma pomysł jak kraj dzwignąć z doła, nie nikt nie ma pomysłu
    > w tym zasranym kraju gdzie rządzący wykopali doły dla mas a pracodawcy
    > wbijają gwóźdź do trumny pracownikom !!!
    Narzekaj, narzekaj.

    > znajdują chyba w Stanach, pokazywali na TVN program zielona karta (najpierw
    > trzeba ją wylosować), człowiek mechanik wyjechał, od ręki dostał pracę w
    > warsztacie, praca jaka jest to jest, ale tu inżynierowie chcą chociaż mieć
    > taka pracę a nei maja na nią szans. Nie porównuj tego co macie w Stanach,
    > gdzie otrzymanie pracy w najgorszym razie wiąże sie z jej poszukiwaniem do 3
    > miesięcy.

    ładny landszafcik. A tymczasem wielu, nawet większośc tych, którzy jadą
    tam wracają jeszcze biedniejsi niz pojechali. Bo tam trzeba po pierwsze
    umieć, po drugie chcieć.

    > Nie porównuj kategoriami amerykańskimi tego co tu mamy, my jesteśmy w latach
    > 20stych tego co było w Ameryce zeszłego stulecia , gdzie korupcja,
    > bezrobocie i bieda sięgała tak wysoko jak u nas teraz !!!!!

    Nie sięgala tak wysoko. Państwo nie przeszkadzało.

    > dla wielu tak pogłebia depresję, ale jest ta grupa lekiem na całe zło dla
    > wielu ludzi tu piszących, dlaczego chcesz im to odbierać, co maja pisać że
    > jest cudownie, marzą o założeniu własnej firmy ale wciąż tkwią w beznadzieji
    > ???

    Nie. Pisać co robić, żeby z dołka wyjśc.
    Narzejkanie nic nie da.

    --
    ___________ (R)

  • 126. Data: 2002-12-02 16:46:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > To nie moja organizacja - nie kumasz nic, jakies dziwne wnioski wysuwasz.

    Zainteresuj sie hasłem 'ironia' w słowniku

    --
    ___________ (R)

  • 127. Data: 2002-12-02 16:46:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jolanta Pers <j...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Biedaczek. A na Internet Cię stać?!
    > JoP

    O, cześc Jolu :-)))

    --
    ___________ (R)

  • 128. Data: 2002-12-02 16:47:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > Powiem ci pieprzysz jak potłuczony, nie mam źle, moze lepiej nawet od ciebie
    > ale nie jestem ignorantem butnym jak ty o którym nic nie wiadomo co potrafi
    > robic a jedno w czym jest dobry to w przemądrzaniu się !!!!!

    Cóż, najwyraźniej bycie potłuczonym daje pracę. Może czas, abyś się
    potłukł?

    --
    ___________ (R)

  • 129. Data: 2002-12-02 16:48:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:
    > Co do obrotnych:

    > No chyba niespecjalnie skoro narzekaja na wysokie podatki, ZUSy i
    > biurokracje. Najgorsze jest to, ze maja racje:(

    Dobrze i źle, to wartości wzgledne. Mają dobrze w stosunku do
    nieobrotnych.

    > Co do uczciwych:

    > Ktos tu kiedys powiedzial, ze w Polsce to uczciwie mozna zbankrutowac.
    > Niejasne moje przeczucie wiaze to z punktem 1;)

    Kasa to nei wszystko. Jasne, że kantując mógłbym miec więcej kasy. Tylko
    jakoś spokój sumienia jest dla mnei ważniejszy.

    --

  • 130. Data: 2002-12-02 16:49:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:

    > sobie jakies kompleksy tym rekompensuje.

    Albo jest uczciwy i obrotny.

    --