PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 131. Data: 2002-12-02 16:51:50
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Mozesz rozwinac? Bo chyba nie jestem wystarczajaco inteligentny. Przeciez
    > to chamstwo po prostu.

    Widzisz, jeżeli ktoś w interesach uzywa kwantyfikatorów ogólnych typu
    'każdy', to nie świadczy o nim najlepiej. Mozna klientowi 'każdy' towar
    obiecać, a potem są kłopoty, bo trzeba go dostarczyć.
    Dlatego też prosty test jak kandydatka wyjdzie z kłopotliwej sytuacji w
    jaka się wpakowała jest jak najbardziej na miejscu. Na przykład 'a co,
    ma Pan w rozporku sprzęt bourowy?'

    --
    ___________ (R)

  • 132. Data: 2002-12-02 16:52:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:
    > No i mamy w kraju więcej (niestety) taki Adamów Płaszczyc czy jak ci tam, Na
    > każdym kroku chamy i buraki którzy myśla że pozjadali wszystkie rozumy

    I zazwyczaj są bezrobotni i narzekający (chamy i buraki).

    --
    ___________ (R)

  • 133. Data: 2002-12-02 16:53:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > W dodatku do Wyborczej byl duzy artykul o tym. Swoja droga moze to byc
    > szokujaca lektura dla tych, co dostali prace jakies 3 lata temu i teraz
    > twierdza, ze bezrobotni to niezardni lenie.

    Kształtuj swoja wiedze na podstawie bezgranicznego zaufania w wiadomości
    'wybiórczej', a daleko nie zajdziesz.

    --
    ___________ (R)

  • 134. Data: 2002-12-02 16:54:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > Co potrafisz robić czego inni nawet nie są w stanie sie nauczyć, lub jakie
    > masz wspaniałe dwie prawe ręce mimo że inni mają tylko lewe ?

    Dużo pożytecznych rzeczy. NA przykład zarządzać małym zespołem, co
    obecnie czynię (chwilowo przez telefon, bo mnie angina rozłożyła).

    > Boisz się powiedzieć ????? nie ma czego, najwyżej pogratulujemy wspólnie
    > Twojej osobie !!!

    Nie, nie boję się. Wyobraź sobnie, że ciężko samemu ocenić co mam, czego
    innym brakuje. Dla mnie moje własne cechy top rzecz jaknajbardziej
    zwyczajna.

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2002-12-02 16:56:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Leszek Wilczek <w...@w...edu.pl> wrote:
    > Hehe, bo zapewne wiekszosc z nich to swiezo upieczeni absolwenci, a ci
    > niestety za wiele nie potrafia.

    Akurat większośc przyjetych, to osoby świeżo po studiach. I jednak coś
    potrafiących. ALe jeżeli ktoś myśli, że dobre oceny na egzaminach cos
    daja poza może stypendium, to sie myla.

    > Takie czasy ze nikt nie chce zatrudniac zielonych. Wcale sie nie dziwie
    > postawie pracodawcow po co maja brac zielonych kiedy za niewiele wieksze
    > pieniadze moga miec weteranow.
    Akurat wielu chce - tylko za psie pieniądze. No ale jak zielony myśli,
    to się zgodzi na psie pieniądze, bo dzięki temu dostaje dośiwadczenie.

    --
    ___________ (R)

  • 136. Data: 2002-12-02 16:57:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Mozesz podal link do strony o twojej firmie? Chetnie sie dowiem co
    > konkretnie robicie.

    O firmie gdzie pracuję? Nie, niestety nie wolno mi.
    --
    ___________ (R)

  • 137. Data: 2002-12-02 16:57:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kondor <w...@w...pl> wrote:
    > Co to za firma, bo nie chce się z nią spotkać?

    Dobra. Nie spotkasz się.

    --
    ___________ (R)

  • 138. Data: 2002-12-02 16:59:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    c...@o...pl wrote:
    > chyba nie trudo sie domyslec ze sz.p (szkoda ze nie ś.p ;) AP, jest adminem

    Pudło.

    > przyszly szef zobaczyl go w lokalu tańczącego na rurze, rozmowa kwalifikacyjna
    > wygladala mniej wiecej tak:
    > - "jako kandydat na admina powinien umiec obslugiwac pan wszystkie sprzety, czy
    > tak jest?"
    > - "oczywiscie"
    > - "oblsuzy pan ten w moim rozporku"?
    > - "z przyjemnoscia"

    Pudło po raz kolejny.

    > A tak na powaznie, podejrzewam ze dostal prace kilka lat temu, kiedy na
    Dokładnie - we wrześniu zeszłego roku.
    Pudło po raz trzeci.

    > takich ludzi nalezy AP. wkrecil sie kiedy byl na to odpowiedni czas, bo juz
    > wtedy mial odpowiednie kwalifikacje, a teraz piedoli glupoty i nasmiewa sie z
    > ludzi, ktorzy wtedy rozpoczynali swoje studia, i teraz je koncza, kiedy
    > wszystkie stolki sa poobstawiane.

    Nie kończyłem studiów - szkoda było czasu.
    Pudło po raz czwarty.

    4:0 kolego. Grasz dalej?

    --
    ___________ (R)

  • 139. Data: 2002-12-02 17:01:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    c...@o...pl wrote:

    > - "podjaby sie kazdej pracy, nawet tancu na rurze, a mysle ze do tego amatorow
    > nie biora (zreszta jak wszedzie, poniewaz za niewiele wieksze pinieadza
    > maja "weteranow"), tak wiec podejrzewam za AP ma juz jakies doswiadczenie w tym
    > fachu ;)

    Pudło po raz piąty.

    > - mowi ze postawa p.Kwiatkowskiej z "Czterdziestolatka" doskonale do niego
    > pasuje ("Jestem kobieta pracujaca i zadnej pracy sie nie boje"), tak wiec albo
    > jest kobieta i wystepuje na grupach pod wymyslonym ego, albo ( q czemu bardziej
    > sie sklaniam) jest tranzwestyta, i dlatego tak dobrze umie oblsugiwac WSZYSTKIE
    > sprzety

    ALbo jest facetem z jajami, który kiedy nie mógł dostać pracy wziął się
    sam za robotę (dla wnikliwych - w Urzędzie Dzielnicy Mokotów sa papiery
    założonej w 1997 roku f-my 'Trzypion'.
    (pudło po raz szósty)
    > - dlaczego admin?? poniewaz traktuje grupowiczow jak tak jak zazwyczaj admini
    > traktuja uzyszkodnikow, ktorzy zamiennie uzywaja slow Windows i Word (to na W i
    > to na W ;). jak nie musze chyba pisac, kazdy widzi!!
    Pudło po raz siódmy.

    > - a moze sie mylilem? moze poprosutu AP uprawia najstarszy zawod swiata i jego
    > (jej?;) wypowiedzi sa forma autoreklamy, bo gdzie indziej moglby za darmo
    > reklamowac sie 10razy dziennie, podajac swoj adres,telefon itp. ?? :D
    Mylisz się cały czas.

    Osiem do ula.

    --

  • 140. Data: 2002-12-02 17:02:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dante <i...@g...pl> wrote:

    > ap to zwykly frustrat i proponuje sie nim wogole nie przejmowac

    Obawiam się, że na tej grupie jest wielu sfrustrowanych bezrobotnych.
    Nie należę do tego grona. Jedynie jestem ich żywicielem.

    --