PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Date: Tue, 12 Jun 2007 22:03:59 +0200

    W wiadomości news:f4lkv8$7d8$1@node1.news.atman.pl Krzysztof Stachlewski
    <s...@f...pl> pisze:

    > A róznica leży w, przepraszam, czym??
    Przede wszystkim w skali (raczej może skalach), choć nie tylko.

    > Żyjesz w świecie układaczy kafelków i naprawiaczy pralek.
    Zawsze to lepiej niż w świecie firmoidów.

    > Ty chyba w życiu w żadnej firmie nie pracowałeś co ma więcej niż 3
    > pracowników.
    A mówiłem - firmoid.

    > Może przykład: umowa o utrzymanie sprzętu w stanie działania
    > (maintenance). Płacisz regularnie tyle samo, a druga firma przyjeżdża i
    > naprawia w miarę potrzeb.
    > Albo umowa o support oprogramowania. Płacisz regularnie tyle samo,
    > a oni zobowiązują się tobie pomagać, gdy masz problemy. Więcej nie biorą.
    > Albo umowa na czas określony licencjonująca oprogramowanie.
    > Ale dla ciebie to są wszystko przekręty, jeśli ta firma, której
    > się płaci, jest jednoosobowa.
    Ja bym jednak doradzał lekturę w miejsce filozofowania.
    Na początek kodeks pracy. Następnie akty okoliczne. W razie trudności -
    poprosić o wytłumaczenie.
    Na koniec orzecznictwo.
    Po lekturze - przemyślenia.
    I dopiero w razie powodzenia i udanych przmyśleń - wypowiedzi na grupie.

    --
    Jotte